Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

urS4:n tilavampi puskuri

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• urS4:n tilavampi puskuri

Onko kellään kokemusta tällasesta: http://www.streettuningcar.net/shop.php?vaata=3128 ? Saiskohan tuolla tilaa coolerille, tai sopiiko edes ässään?

Mulla ei ole mitään kokemusta tommosista "tuning" puskimista niin osaisko joku sanoa millanen homma on saada tuo paikalleen?

Ässäänhän tuo näyttäisi olevan, eli voisi olettaa mittojen olevan lokareiden mukaan. Ei noita lasikuituisia taida sellaisia ollaan, mitkä ei pikkasen töitä vaatis?

Lisätilasta en sano mitään, koska ei ole tuollasta tullut käsissä pyöriteltyä. Helmikuun alkupuolella saatan pystyä tarjoamaan vakiopuskimen sisälle mahtuvaa ratkaisua (hinta-arviota en osaa antaa, tarvitsee ihmetellä vielä pikkaisen asioita, ennenkuin lasken loppusumman) ;)

Lisätään vielä, että perus kiinakuuleri on varmasti halvempi kuin tuo minun ratkaisu, mutta vaatii varmasti enemmän muutoksia, että saa sopimaan.

Comment

Juu ässäänhän tuota myydään, mutta oon saanu niin paljon satkun osia tuohon ässään että pitää jo kaikkia epäillä.

Mielellään kyllä pitäsin alkuperäsen puskurin kun ei tuo tuning oikeen iske. Tuo STC:n viritys vois vielä mennä, kun siinä on tuo listakin, mutta noita RiSa kopioita koitan välttää.

Teetkö itse noita coolereita? Haluaisin pitää myös ilmastoinnin, mutta se taitaa olla mahdoton yhtälö ison coolerin kanssa.

Comment

Kyllähän siihen taitaa kuulerin kennon kanssa saada mahdutettua,mutta joutuu varmaan leikkelemään puskuria,tai sitten todella ohukainen kuuleri. Ja se että tuleeko siitä hyvännäköinen silvotulla puskurilla on makuasia..

Tuolla kuitenkin kuvia ja jutustelua aiheesta
        http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=35905

Comment

Alkuperäisellä puskurilla, ilmastointi säilyttäen on tavoite tuossa omassa. Itselläni on vielä tuo isompi R12 ilmastoinnin kenno keulilla. Itse teen tuota pakettia, toki kaikki osat eivät ole omaa tuotantoa. Lopputulemana on tarkoitus saada lähes bolt on ratkaisu.

Comment

Jussi, kuulostaa hyvältä. Pistätkö jotain ilmoitusta jos saat cooleria myyntiin?

Tuo puskurin leikkely ei kuitenkaan ole vaihtoehto. Tarkoitus ois saada siisti, huomiota herättämätön kulkuneuvo.

Comment

Tuo ensimmäisen postauksen puskurihan ei varsinaisesti ole mikään järkyttävä tuning-puskuri, vaan alkuperäisestä mulkattu (aukkoja suurennettu), joten tuolla lisää tilaa ei hirveästi varmaan ole luvassa. Tosin sen takia tuo ei varmaan ole kauhean oksettavan näköinenkään :)

Comment

Jeps, näinhän se on.

Tuo minun setti on siis vesi-ilma järjestelmä, itse cooleri istuu vakiopaikalle lokarin/puskurin sisälle. Tarkoituksena pistää kaikki tarvittava settiin mukaan, eli letkut, liitokset, pumput, sähköt, jäähdytin ja 'cooleri'. Pistän kyllä ilmoa sitten kun saan tuon paketoitua :)

Comment

Laita Gedu edes pari teaser kuvaa. Niin muutkin näkee mistä on kysymys.

Edit. Meinasin ite laittaa mutta en viitsi sotkeutua toisten projekteihin. :)

Comment

Noh, pistetään sitten kun kerran pyydetään :)

Järjestelmän jäähdytin:

Pumppu, vieressään vakio jälkijäähdytyspumppu:

Itse cooleri modifioituna:

Cooleri paikoillaan, kiinnikkeet väliaikaiset että sain sovitettua helpommin, lopulliset kiinnikkeet tulevat olemaan suoraan kiinni coolerissa.

Comment

Minkähän kokosen coolerin tuo vesi-ilma järjestelmä korvaa?

Lähti tämä puskuri keskustelu vähän sivuraiteille...

Comment

http://www.sgi-online.de/

Tuolla on ihan hyvän näkönen puskin C4 ässään ja perus malliin. Hinta vaan on aika kovan tuntunen!

Comment

Minkähän kokosen coolerin tuo vesi-ilma järjestelmä korvaa?

Lähti tämä puskuri keskustelu vähän sivuraiteille...
                          ison :)

Comment

Itse cooleri virtaa ilmaa ns. isosti. Yleisesti ottaen vesi-ilma jäähyn tehokkuus riippuu hyvin paljon veden jäähdyttimen koosta. Tuossa mun setissä veden jäähdytin on 12x24x1 tuumina.

Valitettavasti ei ole pistää käppyrää imulämmöistä, koska on "pikkasen" muutakin menossa tekniikan suhteen.
                            Viimeksi muokannut gedu; 26.12.2008, 20:52.

Comment

Mistä ryöstit tuon jäähdyttäjän ja onko Ässän vakiojäähy samalla paikalla, kuin tuossa sovelluksessa?
                              Edit: Vai näkyykö se tuossa repsikan puolella, eli samassa paikassa kuin dieselin?

Alkuperäinen kirjoittaja retulainen
                              Tuolla on ihan hyvän näkönen puskin C4 ässään ja perus malliin. Hinta vaan on aika kovan tuntunen!
                              No, onko 299€ kova hinta? Itse en ole perehtynyt noihin korin osien hintoihin, kun ei ne ole minua kiinnostaneet, mutta ei tuo mahdottoman kalliilta tunnu.

RS2-look valmiste, joten onhan siinä jonkin sortin OEM-leima, vaikka vähän kaukaa haettu.. :)
                              Viimeksi muokannut arto s; 26.12.2008, 21:12. Perustelu: huomioita ja lainauksia

Comment

Arctos, ässässä on kuskin puolella IC, kiisselissä toisella puolella. Urssissa on matkustajan puolella pelkkä öljyjäähy.

Veden jäähdyttäjä on ns sokkona tilattu ohkanen, mutta niin iso kun uskalsin tilata mittaamatta :D

Comment

Tämä homma herätti kyllä mielenkiinnon. Koska osaat sanoa, mitä tuo suurinpiirtein tulee kustantamaan ja koska tulee diesel-versio? :)

Comment

Arctos, karkeana arviona pyöritään alle tonnin setissä (en sentään nenän kautta viitsi omasta työstä laskuttaa)

Diisseliin sovitus... tartteis saada yks diisseli "näytekappaleeksi" joksikin aikaa, että sais sovitettua kamat paikoilleen ja pääsis näkeen mitä siihen tarttee tehdä. Diisselin kimppuun voin siirtyä EHKÄ sen jälkeen kun saan tuon ässän setin valmiiksi. Toki diisselin versio vaatisi edes pientä kysyntää yhden lisäksi, ennenkuin lähden mittailemaan jne sovittamaan noita paikoilleen (ensimmäinen toki saisi jonkinlaisella alennuksella omat työt, koska aikaa siinä menee kun ihmettelee miten jokin asia rakentuu.)

Comment

Jussi, mistä tuo jäähdytin on? Samanlainen olisi hakusassa....

Comment

Jussi, mistä tuo jäähdytin on? Samanlainen olisi hakusassa....
                                        Olisko kenties:
                                        http://www.xs-power.co.uk/index.php?...roducts_id=260

Comment

Vois ollakin, mutta tarkoitin sitä toista jäähdytintä :) Eli se mikä jäähdyttää veden.

Comment

Itse IC on alunperin tosiaan tuo XS:n yksilö. Veden jäähdytin taas on www.chargecooler.co.uk kautta alunperin. Tarkoituksena on valmiiseen kittiin hommata kamat ilman välikäsiä, kiinatuotantoa nuo kumpikin on.

Comment

Onko tästä vesi/ilma järjestelmästä mitään uutta tullut?

Comment

Ei ole valitettavasti uutta infoa. Oma raato makaa tallissa tiellä, niin ole edes päässyt ihmettelemään.

Comment

http://www.frozenboost.com/product_i...oducts_id=1006

Tuosta löytyy suoraan pakettina kamat jota itse oli tarkoitus käyttää. Erinäköiset muutokset elämäntilanteessa ovat tehneet hiukan mahdottomaksi jatkaa omaa tuotekehitystä. Tuolta saa itse coolerinkin suoraan eri päissä olevilla liitoksilla yms.

Ahtoputkistoon tarvitsee letkunpätkiä seuraavasti vakioletkujen lisäksi: 1kpl 135 asteen 3" mutka, 1kpl 3" -> 60mm 90asteen supiste, 3" liitoskappale letkuille ja noin 30cm pitkän 60mm alu putken. Toki kasa klemmareita vielä kaveriksi. Eli ei muuta kuin rakentamaan, voin toki myydä tuon oman kasan myöskin, jos joku haluaa protoilla sen kanssa :)

Comment

Working...