Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Korjausapua a8

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Korjausapua a8

Onko foorumilla ketään ystävällistä jolla olisi pajapaikka pääkaupunkiseudulla tai lähistöllä ja kokemusta perusjutuista, lähinnä kiinnostaisi tehdä huoltoja mitä audipages.comissa näytetään. Itsellähän ei ole mitään työkaluja ( eikä kyllä automaailman papukaijamerkkiäkään ).

Kiinnostaisi siis oikeasti tutustua auton sielunelämään. Voin toki maksaa avusta, muttei kiinnostaisi viedä huoltoihin, niissä kun ei itse opi mitään eikä pääsisi ottamaan kuvia toimenpiteistä. Alkuun nyt pitäisi vaihtaa hydrauliikkaöljyt, (varmuutta ei ole onko mahdolisesti ujutettu ei audin nestemäistä kultaa kiertoon), abs-anturin säätö (nylkyttää nilkkaa vietävästi liukkaammalla mateluvauhdissa), mahdollisesti vaihteistoöljyt ja suoristaa rattia hieman oikealle (autooni vaihdettiin about kaikki tukivarret ja vetarit ennen katsastuksesta läpipääsyä). Leppäsuolla eivät lähteneet tekemään ohjauskulmia vaan sanoivat että ovat varmasti kuosissa jos auto menee suoraan eikä tunnu huonolta ajaa. Hmm. mitä tästäkin pitäisi olla mieltä?

Eteen tulisi jossain varhaisessa vaiheessa myös jakohihnan ja kilkkeiden vaihto, tämä ilmeisesti pitänee tehdä jollain/jossain joka sen oikeasti taitaa. Kuka pääkaupunkiseudulla tai kohtuullisen ajomatkan päässä tekisi ton jakopään homman hyvin ja fiksuun hintaan jos osat tilailee clubilta tai netistä.

Kiitoksia jo etukäteen.
    Viimeksi muokannut kallio53; 27.11.2008, 16:18.

Käytä nyt ihan ensimmäiseksi ohjauskulmien säädössä! Ihan joka paja ei välttämättä ota kyllä kasia työnalle, mutta aivan varmasti joku löytyy.

Comment

Minulla on jenkeistä tuotu VAG-COM laite ja samanlainen auto Hesassa. Voidaan vilkaista joskus sun vikakoodit jos haluat. Minulla on kyllä työkalut jne mutta tallitilaa puuttuu. Harrastuksena on työnantajan takia ylityöt eli en voi luvata että ehdin auttamaan muussa. Toimin kyllä 80-luvulla autonasentajanakin yhdellä huoltamolla... laita privaa tarvittaessa niin voidaan ainakin ajatuksia vaihtaa.

Comment

Working...