Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ 89 alustan pompotus kuntoon?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ 89 alustan pompotus kuntoon?

    Vakiojouset, Sachsin advantage iskarit, auto pompottaa inhottavasti ajossa, todella rauhaton. Kaikki alustan kuluva osa on uusittu.

    Mikä neuvoksi? Kuntoutuisiko ihan paremmilla jousilla? Mitkä sitten olisi hyvät, ja en haluaisi madaltaa autoa.

    #2
    Tuo viittaisi enemmänkin liian löysiin/rikkinäisiin iskareihin. Jousen tehtävähän onkin pompottaa, joten niissä tuskin on sanomista. Iskarin tehtävä sen sijaan on estää pompotus.

    Comment


      #3
      Kyllä jäykät iskaritkin aiheuttavat pompotusta. Yhdellä Lappeenrantalaisella S2:n omistajalla oli S2:ssa alunperin vakiojouset ja jotkut italialaiset (?) järkyttävän jämäkät iskarit. Oli muuten melkoisen berberistä ajella joillain alustoilla. Sachsin Advantage ei kyllä pitäisi kovin jämäkkä olla, onko iskaritkin vaihdettu?

      Comment


        #4
        Toki niinkin päin voi olla. Ymmärsin tämän ongelman kenties toisinpäin.

        Comment


        • #5
          Sachsit on uudet, jotenkin yhdistelmä ei toimi. Nyt haussa varmasti toimiva yhdistelmä, saa ehdottaa.

          Comment


          • #6
            Lievästi samaa ongelmaa, vakiojouset ja monroen kaasuiskarit ympäriinsä. Ja katsastuksessa iskarin arvot eivät olleet kovin huikeita ja lievästi epätasaisia. Vanhoilla vakioiskareilla edessä arvot oli yli 70 niin kauan kun niissä oli nesteet sisässä.

            Saakohan näihin ns alkuperäisiä iskareita? Sachsin kaasuiskarit toimivat kyllä paremman puoliskon ex-opelissa todella hyvin. Ilmeisesti aika haastava tuo audin alusta tarvikeiskareille?

            Comment


              #7
              Taitaa tuo Sachs olla melko lähellä alkuperäistä.

              Comment


              • #8
                Onko toimiva kokonaisuus jo löytynyt?

                Comment

                Working...
                X