paikallinen joo. privana voi kysellä nimeä, jos haluaa varmistaa ettei osu omalle kohdalle. en sen tarkemmin yleisellä osastolla lähde miestä lahtaamaan, vaikka aihettakin olis...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 (C5):n helmojen irroitus ja maalaus
Collapse
X
-
Nyt on auto haettu maalaamosta ja olipa ihmetys suuri kun ei ollut maalari maalannut sivuhelmoja ollenkaan...?! Olipa sangen hölmön näköinen. Kaaret oli korjattu, samoin ovien alareunat. Etu- ja takapuskuri oli maalattu kokonaan sovitusti. Jälki oli hyvää.
Jännä homma kun helmojen maalaukseen nimenomaan vein ja nuo muut tulivat siinä niin kuin ylimääräisenä.:D No hommahan meni niin että menee uudestaan ensi viikolla ja maksan homman sitten kun kaikki on tehty. Ylimääräistä en kyllä aio maksaa, koska vähän haiskahtaa tuo "en tiennyt että nekin piti". Muutenkin homma venähti pari päivää + ensi viikon työt.
Comment
-
Jospa sitä toisessa paikassa saat parempaa palvelua.
Ja kyllä sain! Eilen hain Laitilasta automaalaamo H.Heinoselta. Kaveri soitteli loppuviikosta, että "meinaatko pitää tuota kuinka kauan?" Sanoin ,et kyllähän sillä olis tarkotus ajella. "Nii että tehdään sitte ihan kunnolla hyvä vai?" No ilman muuta...
Loppusaldo:
- kuskin oven isohko lommo oikastu ja maalattu
- S6 ovilistat maalattu
- RS6 takaspoikka maalattu
- korin alaosat maalattu
- molemmat puskurit maalattu kokonaan
- oikea etulokasuoja maalattu kokonaan
- takaluukku maalattu kokonaan
- loput myllytetty ja vahattu
Olivat kaverin kanssa irrotelleet ja kiinnittäneet osat (paitsi takaspoikka jäi itselle kiinnitettäväksi)
Omistajan ilme hakiessa kuin pikkupojalla karkkikaupassa :) Niin hyvä tuli. Tosi tyytyväinen olen ja hinta jäi piiiitkälti alle touhutonnin. Voin suositella!!
Comment
-
Hyvä juttu että asianmukaista palvelua sait. Kyllä ne puskurien ja helmojen alaosien maalaus korin väriin tekee kummia, nuorentaa ja "madaltaa" autoa kummasti. Ei olis laittaa kuvaa ennen ja jälkeen maalaus hommien. Ootko kerenny laittaa rs6 takaspoikkaa kiinni? Varmasti kiinnostaa muitakin!
Comment
-
En oo vielä kerenny laittamaan spoileria. Otan kuvia kun se on kiinni. "Ennen"- kuvia en o ottanut ollenkaan. Oli sen verran järkyttävä laitos omaan silmään katseltuani näitä clubilaisten kiesejä :)
Comment
-
No niin. Tyttären syntymä, kahden terassin rakennus, piharemppa ynnä muut aktiviteetit vieneet julmetusti aikaa foorumilla pyörimiseltä. Tänään vihdoin sain koneelle muutaman ottamani kuvan autosta helmojen ja muiden osien maalailun jälkeen.
Madalsi, nuorensi ja kaiken kaikkiaan piristyi perhefarkku mukavasti. Tosin järkyttävä autokuume melkein pakottaa pistämään myyntiin...
http://picasaweb.google.com/10194714...JulkisetKuvat#
Comment
-
Kyllä tuo helmojen maaluutus kannattaa! Huomattavasti muuttuu ulkonäkö.. Vaaleassa autossa eritoten korostuu tuo tärkeys, eikä sitten ole samanlainen pirssi kuin naapurin papalla (mikäli pappa ei ole myös käynyt maalaamossa) :D Tässä just itse suunnittelen helmojen ja puskureiden maaluutusta. Ajattelin hommata tarvittavat maalit, litkut ja materiaalit itse ja vien kaverin hallille maaluuseen. Pari pientä kosmeettista virhettä olisi tarkoitus korjata peltiosista, eikä mitään ole tarkoitus irrottaa. Kunhan prokkis on valmis, linkkaan kuvatukset tänne kaikkien haukuttaviksi! :) Halvalla mennään ja pro-jälkeä haetaan! Miltäs kuulostaa... :/ :D
Comment
-
Täällä on kovasti tuloillaan samanlaista operaatiota myös. Samalla tosin pitää hieman noita ovien maalauksiakin laitella noiden listojen yläpuolelta kun on tuota merkkitautia hiukan näkyvissä. Tässä tapauksessa auto on tuollainen perus valkoinen farkku, niin onkin mielessä käynyt, että kannattaisiko jättää nuo ovien "ulkonevat" listat kuitenkin mustaksi ja maalauttaa muut valkoiseksi. Ainakin yhden sedanin olen nähnyt kyseisellä ratkaisulla ja mielestäni sopii ihan hyvin.
Comment
-
Viime kesänä maalautin helmat korinväriin ja kyllä todellakin kannatti! Pappa-lookki hälveni (muutenkin autossa korkea vakioalusta) roimasti!
Paikalliset automaalarit oli niin vitun ynseinä esitellessäni projektia... Ykskin heitti vain tylysti hinnaksi "yli kuussattaa..." vaikka minulla oli maalit ja muut tarvikkeet itsellä valmiina. Tosiaan, kävin itse ostamassa maalit, silikooninpoistajat, primerit, lakat ja kovetteet paikallisesta automaaliliikkeestä (130e) ja kyselin sitten hintoja eri maalareilta. Lopulta päädyttiin maalaamaan helmat kaverin hallissa nosturin päälle auto ylös nostettuna. Jälki oli hintaansanähden todella hyvää! Maksoin kaverille muutaman kympin vaivanpalkkaa ja kolme päivää siinä taidettiin touhuilla auton kimpussa. Ei siis käytetty osia irrallaan. Hyvin on maalit pysyneet.
Comment
Comment