Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Renkaiden kimppaosto?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Renkaiden kimppaosto?

Renkaat pitäisi saada ostettua suoraan maahantuojalta, että olisi jotain hyötyäkin.

Kyllä tuota Jounin ideaa voisi silti kokeilla, itse olen kyllä kiinostunut asiasta. Johtuneeko sitten siitä, että alkaa kesägummit olemaan sakkorajalla. Tietysti olisi hyvä että yritettäisiin paikallisesti paikallisia (tai jonkin ketjun) liikkeitä lähestyä jolloin voisi ehkä vaikuttaa myös asennuksen hintaan. Varmasti jostain verkkokaupasta, joko Suomesta tai jostain muualta, voisi saada isomman määrän edullisesti, mutta sen pitäisi olla niin paljon edullisempi kotio tuotuna, että päälleasentamisen jälkeenkin jäisi jotain "säästöön". Toki tietysti on niin, että jos säästö on luokkaa 20? / sarja, ei juuri kannata vaivautua. Mutta mielestäni tämä on tutkimisen arvoinen ajatus.

Comment

Maahantuojalla on jo aika hyvät katteet mukana hinnoissa, jos jollain olisi aikaa tutkailla mistä päin maailmaa olisi järkevämpää hankkia ilman välikäsiä.

Itse hankin aktiiviaikoina edellisessä elämässäni harrastajille kuorma-autollisen Yokohaman "R" kumeja, katurenkaita, slicksejä, tarmac kumeja ja historic donitseja sponsoriltani Englannista. Tuo meni tosi jouhevasti kun oli myyjä tullut jo tutuksi, maksukin hoitui luottamuksella jälkikäteen. Tuollaisten asioiden järjestely on kuitenkin melko työlästä puolitutuille, moni helposti tilaa ja sitten kun pitäisi noutaa ja maksaa onkin "rahat käytetty muuhun". Koska kustannukset jaettiin tasan ennakkomaksuilla pelaaminen oli hankalaa. Siihen aikaan Englannissa oli renkaiden hintataso selvästi alhaisempi kuin Suomessa ja valikoima laaja, paljon malleja suoraan hyllystä.

En usko että yhteisosto Suomesta tuo mitään huomattavaa etua.

Comment

Jes. Mukana kuin pukama.

Comment

Working...
        X