Nyt en aivan varma ole miksi tuota tolppaa tarkalleen kutsutaan, mutta tarkoitan sitä iskunvaimentimen putkirunkoa johon iskaripatruuna kiinnitetään, ja missä jarrusysteemit on kiinni.
Eli kysymys kuuluu, että käykö tuohon V8:iin samat iskaritolpat kuin C4 korimallin S4/S6:een tai 200:een? Onko tietoa mitä eroa niillä on jos eivät käy?
Asiaa kyselen siksi, kun ajatuksissa olisi hommata ylimääräiset tolpat, joita hieman muokkaamalla yrittäisin saada ~20mm lisää madallusta tuohon V8 keulaan. Ajatuksissa olisi siirtää jousilautasta tuon 20mm alemmas putkella, jolloin tarvittava madallus tulisi. Onko tuhoontuomittu ajatus?!?
Tällä hetkellä autossa K.A.W:in 55/35 jouset alla, mutta keula on silti tuon ~20mm turhan ylhäällä. Matalempia jousia ei tunnu löytyvän, eikä rälläkkämadalluskaan houkuttele. Korkeussäädettävä olisi ratkaisu, mutta ehkä vähän kallis vaihtoehto.
Miten muuten tuon 20mm voisi nipsaista?
Eli kysymys kuuluu, että käykö tuohon V8:iin samat iskaritolpat kuin C4 korimallin S4/S6:een tai 200:een? Onko tietoa mitä eroa niillä on jos eivät käy?
Asiaa kyselen siksi, kun ajatuksissa olisi hommata ylimääräiset tolpat, joita hieman muokkaamalla yrittäisin saada ~20mm lisää madallusta tuohon V8 keulaan. Ajatuksissa olisi siirtää jousilautasta tuon 20mm alemmas putkella, jolloin tarvittava madallus tulisi. Onko tuhoontuomittu ajatus?!?
Tällä hetkellä autossa K.A.W:in 55/35 jouset alla, mutta keula on silti tuon ~20mm turhan ylhäällä. Matalempia jousia ei tunnu löytyvän, eikä rälläkkämadalluskaan houkuttele. Korkeussäädettävä olisi ratkaisu, mutta ehkä vähän kallis vaihtoehto.
Miten muuten tuon 20mm voisi nipsaista?
Comment