Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Maskin asennus pk-seudulla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Maskin asennus pk-seudulla

Ajatus olis ostaa mahdollisesti slamista a4:n musta maski. Heillä tosin sen asennus ei onnistu. Osaakos joku täältä sanoa missä tämän saisi tehtyä vuorokauden sisällä ja mahdollisemman edullisesti.... PKseudun alueella.

Teet itse?

Comment

Eipä ole kokemusta moisesta ja pitänee vissiin etupuskuri irroittaa kokonaan, että krillin saan vaihdettua. Näin ne höpötti tuol audi herttoniemessä.

Ei ketään ole sattunut muuten tilaamaan slamit.netistä tuota 8E:n sopivaa mustaa maskia?

Comment

Siinähän sitä kokemusta tulee. Ei varmasti ole vaikea homma jos on vähänkin työkaluja.

Comment

Siis oikeastiko nelkussa pitää puskuri irrottaa maskin vaihtoa varten? Mitäs minä nyt en ymmärrä? Nimimerkillä grillinvaihto itselläkin työn alla.

Comment

B6 korissa maskin vaihtoon ei tarvinnut edes työkaluja... :) Otsikon aloittajalla kuitenkin ilmeisesti single frame kyseessä?

Comment

Eli tarvitaan ruuvari,räikkä, tunkki ja pukit sekä kaveri.
              kyllä se Jeremiah nyt niin on, että joudut töihin ;-)

Comment

Kuten toisessa topicissa olen kertonut tuli vaihdettua isoveljen kanssa a3 sportbackiin s3 maski. Vuosimalli autolla -08.

Aikaa meni kahdelta ihmiseltä noin 4 tuntia. Kiinnikkeitä on kyllä ihan tarpeeksi pois otettavaksi. Työkaluja tarvitset: ruuvarin ja räikän, tunkkia ei tarvinnut. Homma onnistuu tosiaan helpommin kun on joku apuna.

Älä väännä pultteja siten että menee kierteet pilalle!

Comment

Jees kiitos neuvoista kaikki.

Hieman off topic. Ei ketään teistä ollut hankkinut mustaa maskia marmoritiskiltä? Jos lyllä, niin monta euroa siitä mahdettiin pyytää? Kysyin itse noin pari kuukautta sitten ja hinnaksi kerrottiin 150e. Noh nyt sitten äskettäin kysyin ja hinta olikin 300e. Jäipä viel ostamatta toistaiseksi. Paras varmaan ostaa slamista 150e hintaan.

Comment

Working...
                  X