Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b5 avant quattron jousien vaihto.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a4 b5 avant quattron jousien vaihto.

Oon tässä yrittäny hakua käyttää jo monta päivää. Olis tarkotus asentaa Sarja eipacin pro kit -30 jousia ja bonrathan -15 madaltavat lautaset eteen, vakio sach sport iskareilla jykevemillä tangoilla.

Tukivarsien juuttuneet pultit on jo tiedossa.

pitääkö tossa vaihtotyössä ottaa huomioon jotain seikkoja, Osia takaisin laittaessa. Esim jotain puttien kiristyksiä yms vasta kun auto on normaali asennossa tai jotain? (eli etei puslat yms jäis jotenki väärään asentoon)

Auto on avant, tarviiko purkaa kontin verhoiluja? Kaikki vinkit on tervetulleita.

http://www.audiworld.com/tech/wheel28.shtml Tätä on jo luettu.

Kiristä tukivarsien puslat vasta kun akselit on normaaliasennossa, muuten puslat jäävät jännitykseen ja särkyvät nopeammin.

Quattro Avantisssa ei tarvitse mennä takakonttiin, kaikki pultit lähtee pyöräkotelosta auki.
    Viimeksi muokannut okkim; 5.5.2008, 14:25. Perustelu: Lisätty yksi oleellinen sana :)

Comment

itse asiassa se,ettei tarvi mennä konttiin, johtuu Q:sta eikä Avantista.

Comment

Muista sitten laittaa iskarinylä ja alapää oikeaan kulmaan jotta paketti menee kohilleen.

En kyllä tiiä miten porukka on noita ilman sitä kulmajigiä tehnyt, ilmeisesti ihan vaan silmämääräisesti?
        Viimeksi muokannut jusba31; 5.5.2008, 12:56.

Comment

Ihan silmäpelillä olen tehnyt. Joskus olen kulmamitallakin sitä yrittänyt tehdä mutta turhan työlästä tuntui olevan.

Comment

Anteeksi, Mutta mikä kulma?

Comment

Takaiskarin päät pitää olla eri eri asennossa, että onistuu asentaminen.
              Jos ei ole kiinteää jousilautasta ja iskari pyörii vielä kun on jousi paikalaan, niin sittenhän tuolla ei ole mitään merkitystä.

Comment

Eikös perus nelkussa tarvitse edessä olla tietyssä kulmassa? Ässässä ainakin tarvii olla.
                Etupään asteita en muista mutta takapää oli 20 ja tietysti eri suuntaan vasemmalla ja oikealla puolella.

Tossa omassa kulkineessa ei ainakaan iskari pyöri enää mihinkään kun on jouset paikoillaan vaikka onkin 40mm tiputettu ja vakio iskarit.
                Viimeksi muokannut jusba31; 5.5.2008, 18:19.

Comment

Perusnelkussa etupää 9-13* kulkusuuntaan ulospäin, eli kun irrottaa paketin niin kannattaa ne ylätukivarret irroittaa mukana.Siis koko paketti irti edestä.Siten saa helposti kohdistettua sen 9-13* kulman että saa reitä pulttien kohdalle.Ei paha.

Takapää perusnelkussa 45* myöskin kulkusuunta ulospäin,tämä on vähän tarkempaa koska tulee suoraan koriin kiinni ja on ahdas paikka.Siis etuvedossa.Silmällä pystyy 45* kyllä hahmottamaan.Ainakin teekkari ;-)

Comment

Working...
                  X