Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vannetta ja jarrua

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • vannetta ja jarrua

    elikkäs mahtuuko sellaset tsw nogarot 18*8 pyöriin kyseisen auton alla? ja kumpi et ois parempi 32 vai 45? kumi kooks tulis varmaan 225/40 ja autoa on tiputettu sopivasti. ja toiseen asiaan saakos alkuperäisiä jarrulevyjä rei`ittää?? en itse tekisi vaan cnc-sorvilla niin tulis tasapainoonki:)

    #2
    Tarkoitat varmaan tuon profiilin autoa? Kyllä ne pitäisi mahtua, mutta tuo ET32 on kyllä siinä ja tässä. Saattaa vähän ottaa lokarin reunaan, varsinkin jos niitä ei ole rullattu.

    Ei levyjä saa rei'ittää.

    Comment


    • #3
      kyllä profiilin auto siis kyseessä. mutta jääkös tuo et 45 sitten taas liian sisälle kaareen?

      Comment


        #4
        Kisa käyttöön on reikiä tehty, mutta kadulle...no helvetisti noissa Porschen levyissä itellä on reikiä ja cnc:llä ne tehdaskin on tehnyt noihin ja tuskin ovat heikot.

        Omalla vastuulla tietysti... mutta laittomuksiin en yllytä.

        Comment


        • #5
          Mulla pyörii tommoset 19" vanteet (passatissa tosin) 225/35-19 renkailla, ja ET45. Pari kuvaa tuolla: http://s159.photobucket.com/albums/t...rent=sivu2.jpg

          Passatissa ja A4:ssa taitaa lokasuojat olla aika samanlaiset, ja omasta mielestä toi ET45 on aika passeli. Voi madaltaa aika reilustikin, eikä paljoa pelkoa että osuisi renkaat mihinkään.

          Comment


          • #6
            Etupäässä kyllä A4 on aika herkkä etenkin noin leveällä vanteella. Olkatukivarsi tulee tosi lähelle, ET32 jää taas aika häijysti ulos.
            ET38 ehkäpä optimi

            edit_ohuet spacerit ja avot

            Comment


              #7
              Kasituumasella tuo ET 32 on aika hyvä, itse lähtisin siihen 100% ennemmin kuin 45seen.
              Ei pitäisi raapia. Tässä kuvassa minulla oli alla 8x19" vanteet, jotka passattu spacereilla ET 34. Voisi olla vieläkin ulompana. Renkaat 225/35-19".
              HelmisTimolla aika syvässä nuo renkaat!
              Viimeksi muokannut JAP3; 12.12.2007, 20:35.

              Comment


              • #8
                mutta mites se tolla 32 et:llä sitten mahtuu renkaat kääntyyn? tsw:n sivuilla ilmotettiin että s4:seen olis oikea koko tuo 32et kun profiilin autoa ei siellä ollut. onko a4:sen ja s4:en kaarissa hirveitä eroja?

                Comment


                  #9
                  Ei ole eroa ollenkaan.

                  Comment


                  • #10
                    Joo ei kannata lähteä hommaileen 42 et:llä, voi ottaa kiinni.
                    Mulla oli et noin 40 RH:n vanteissa ja leveys 9", 5mm spacereillä jäi vain pari milliä tilaa tukivarsiin.

                    Comment


                    • #11
                      janek, tarkoitit kai siis että ei kannata hommata noita missä et on 45??

                      Comment


                      • #12
                        Ollaan itse reijitetty kyl noita levyjä ja ihan hyviä ne on ollut. Ollaan tehty tarkka sapluuna ja pylväsporalla reijät ja sitten vielä kartioksi ne reijän reunat niinkun tehdasreijitetyissäkin.

                        Comment


                          #13
                          Itsellä on profiilin autossa 8x18" mangelssit. Ja ET passattu spacereilla 25. Ei ota kaareen kiinni, vieläkin olisi vara se 5mm tulla ulospäin.

                          http://www.minunauto.com/cars/8115/r_1183480041.jpg
                          Viimeksi muokannut MikaSS; 13.12.2007, 09:56.

                          Comment


                            #14
                            Onpas omituista ettei ota kiinni, minulla oli ET30 8" vanteella ja siitä oli kaaret rullattu. Se oli ihan siinä hilkulla että mahtui.

                            Väität että senttiä leveämmälläkin mahtuis vielä pyörimään? Ei ainakaan madallettuna.

                            Comment


                              #15
                              Alusta on weitecin 45/35. Ku meinasin että 8" vanne mahtuu pyörii ET20.

                              Kontissa on ollu joskus painoa niin että rengas meni kaaren sisään. Ei ottanut mihinkään kiinni.
                              Ja sillo kun katsoin ni kyl siel olisi ollu vara viel työntää vannetta ulos.

                              Eikös se niin mene että kun vanteessa on ET35 ja siihen laittaa 10 lätkän väliin, niin ET on sen jälkeen 25? vai?
                              Viimeksi muokannut MikaSS; 13.12.2007, 09:43.

                              Comment


                              • #16
                                Eikös se niin mene että kun vanteessa on ET35 ja siihen laittaa 10 lätkän väliin, niin ET on sen jälkeen 25? vai?
                                Juu,menee.

                                Lowrider, sulla on toi A4 aika paljon tiputettu ja camberit näyttäis olevan vähän miinuksella?Siks ehkä ei tule tuon ulommaksi.

                                Mutta jossei se haittaa, että kylkien "hiekkapuhallus" tulee paljon tehokkaammaksi, niin tuo 32 menee varmaan ihan näppärästi.

                                Omaani en noin pienellä ET:llä laittaisi, se vaan ei oikein istu silmään.
                                Tuossa nuo mersun 17x8" et37 vanteet,tosin vielä ilman madallusta.Tuon ulommas en kyllä haluaisikaan.http://www.kivelasports.com/tdi_jyrillla2.jpg

                                Comment


                                  #17
                                  Eipä se nyt oikeen kylkiin puhaltele ku ei ne vanteet nyt niin ulos tule. Alkuperäiset kuraläpät hoitaa aika hyvin virkansa.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Tuolla jenkkiläisestä volkkarilehdestä kopsattu juttu rei´ityksestä. Tuollainen operaatio tuli tuolloin tehtyä volkkarin levyille ja rummuille. Hieman noita katsuri ihmetteli, mutta ei löytänyt riittävän vahvaa perustetta hylkyyn. Jos jotain vankkaa etua hakee, ei muuten ollut rummuissa tuon jälkeen paljoa jarrupölyä.

                                    Comment


                                    • #19
                                      mutta millainen vaihtoehto olisi sitten ottaa nuo et45 vanteet ja passata ne et35 10mm spacereilla?? onko laittomat jos on tuv- hyväksyntä?

                                      Comment


                                        #20
                                        Minulla on kesällä alla 18x8" RS4 replicat ET35, 225/40-18 rengastuksella ja -45mm Eibach-jousilla, alkuperäisillä sport-iskareilla. Todellinen madallus on varmasti hieman enemmän. Edessä on ahdasta kun kaaret ovat koskemattomat. Risteyksessä jos on monttu niin saattaa vieläkin vähän hipaista sisälokariin. Edellisellä omistajalla oli ollut jonkin aikaa ET30 vanteet samassa koossa, muistona tästä sisälokari kummaltakin puolelta ylhäältä lokasuojan vierestä puhki...

                                        Comment


                                          #21
                                          Lowrider, sulla on toi A4 aika paljon tiputettu ja camberit näyttäis olevan vähän miinuksella?Siks ehkä ei tule tuon ulommaksi.
                                          Tuon ulommas en kyllä haluaisikaan.http://www.kivelasports.com/tdi_jyrillla2.jpg
                                          Mulla oli tossa -65/45mm madallus. Olisi voinut ottaa vielä ainakin 5mm ulommas. Tuolla setupilla ei raapinut kaaria missään tilanteessa. Pyörähän on kauneimmillaan kun se tuodaan niin lähelle kaarta kun uskaltaa.
                                          Makuasioita nämäkin. Praise the lowered!

                                          Olli.t älä ota pyöriä ET 45 jos on ajatus levittää niitä ulospäin 10mm. tuo 10mm spaceri on just kaikista hankalin toteuttaa, kun se niitä ei meinaa saada keskittävinä. Pyri hankkimaan vanteet joissa on suoraan sopiva ET (lue 32).

                                          Comment


                                          • #22
                                            elikkäs sit se et 32 ois aika passeli kun haluaisin sen aivan kaaren reunaan kiinni, mutta ei saisi ottaa kyllä kiinni?? miten rengas koko vaikuttaa siihen mahtumiseen?? meniskö vie paremmin jos venyttäis 215 kumin päälle?? tällä hetkellä alla oz vanteet et 35 ja koko 17" ja on tilaa korkeus suunnassa ja tulee aika kaaren tasalle.

                                            Comment


                                              #23
                                              Tottakai tuo venyttäminen edesauttaa mahtumista. Venytettynä renkaan muoto muuttuu lähemmäs lokasuojan muotoa, ja täten raapaimisen mahdollisuudet vähenee.
                                              Jos tahdot vanteen ihan kaaren tasalle, koita myös ET 25-30 jotta tiedät tarkan.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Minkäslaisia 17" vanteita väki on käyttänyt B5:ssä? Itsellä oli kiikarissa nämä: http://www.vannetukku.fi/rs4-evolution-p-3502.html

                                                Autoon tulee samalla myös 40mm madallus.

                                                Comment

                                                Working...
                                                X