miten pääsee vähimmällä purkamisella vaihtamaan v-6 2.8 AAH koneiseen -94 satkuun ohjaustehostimen painepuolen letkun?? yläpuolen liitimeen pääse törkeän helposti käsiksi mutta hammastangolla oleva vaikuttaa ikävälle tapaukselle.
letkun kautta hukkaa yhä enenevässä määrin öljyä, letkun prässäys on väsähtänyt ja pitäis teettää uusi letku. vaan tuo vaihto askarruttaa. pitääkö jarrutehostin ottaa pois, vai pitääkö koneen takaa purkaa ruiskuheebelit pois vai mistä tuonne hammastangolle pääsee??? vai viedäkkö pajalle?
niin ja sit pitäis vaihtaa pakosarjantiiviste apparin puolen kanteen, onko siinä jotakin niksejä jotka pitäis huomioida?
letkun kautta hukkaa yhä enenevässä määrin öljyä, letkun prässäys on väsähtänyt ja pitäis teettää uusi letku. vaan tuo vaihto askarruttaa. pitääkö jarrutehostin ottaa pois, vai pitääkö koneen takaa purkaa ruiskuheebelit pois vai mistä tuonne hammastangolle pääsee??? vai viedäkkö pajalle?
niin ja sit pitäis vaihtaa pakosarjantiiviste apparin puolen kanteen, onko siinä jotakin niksejä jotka pitäis huomioida?
Comment