Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Etuspoileri ja Kirkkaat vilkut.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Etuspoileri ja Kirkkaat vilkut.

Miten mahtaa sopia, jos tilaan Completokselta tällaisen http://www.completos.fi/isokuva/55014.jpg etuspoilerin? Entä miten kiinnitys, tekstissä kerrotaan että liimaamalla,mutta mikäs liima siihen kävisi? Jotenkin etn oikein luota pelkkään liimaan.

Ja mites tuon firman kirkkaat vilkut miten sopii paikalleen. Entä saako jostain muualta mukavan hintaisia. Autovarusteesta kyselin maililla mutta eivät ole vielä vastanneet. Kohta 3viikkoa siitä.

Itse en kyllä completoksen halpiskopioita ostaisi, varsinkaan niin huonolla palvelulla.

Comment

Samaa mieltä olen Tepon kanssa. välttäisin tuota Completosta kaikin tavoin... ja on omakohtaista kokemusta ko. puljusta.
      Esim. www.KCS.fi on mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto?!

Tuota spoileria ei tarvitse liimata. Otat vain alkuperäisen lärpykän pois ja laitat uuden tilalle. Mikäli tuossa spoilerissa ei ole sellaisia klipsuja kiinnikkeissä, niin pienillä ruuveilla sen pystyy lukitsemaan paikoilleen.

Tuolta minun profiilista pääset kuviini josta löytyy ex-A4 johon värkkäsin lähes samanlaisen spoilerin. Kiinnitin sen em. tavalla, jotta tarvittaessa saa pois talveksi ettei lumikökkäreet vie sitä mukanaan.

Comment

Siis minkä ottaa pois? Tipahdin vähän kärryiltä. No varmaan tarvii sitten siirtyä KCS:ään katselemaan. Kiitokset vinkistä.

Comment

Puskuri on kaksi-osainen ja tuo spoileri tulee sen alimmaisen lärpyttimen tilalle.

Comment

Mites mahtaa olla kiinni. Äsken kävin taskulampulla zoomailemassa ja sanoisin että melkein lähtee ennemmin irti koko puskuri kuin se alaosa.. Vuosimalli on 95

Comment

On se paljon helpompaa kun ensin ottaa irti koko puskurin ja sitten vasta vaihtaa lipan...

Comment

Minulla on pari ihan hyvää kokemusta Completoksesta. Myyjä kyllä puhelimessa närkästyi aika lailla kun kyselin onko takahelma aluperäinen vai kopio. Kysyin juuri siksi, kun näitä juttuja on aina välillä netissä. Ihan aito sieltä tuli ja kohtuuhintaan.

Comment

Working...
                X