Mikä voisi aiheuttaa tuollaisen äänen monttuihin yms. ajettaessa? Ääni on siis enemmän narinaa muistuttavaa kuin kolinaa. Onko TT muuten A3:sen kanssa identtinen alustarakenteeltaan, kun niissähän on ilmeisesti noiden kallistuksenvakaajien puslien kanssa ollut ongelmia? Pitää asiaa selvitellä piakkoin nosturilla, mutta jos väljää ei mistään löydy, onko kellään aavistusta/omia kokemuksia viasta? Jotenkin tuntuisi että ääni on voimakkaampi kylmällä ilmalla..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TT ja etupään natina
Collapse
X
-
Rahikaisella ois sama vika.. EI tosin natina vaan ihan kolina.. Siis esim mukulakiveyksillä ajettaessa.. Olen vaihtanut alapallonivelet o+v (oli vaan ihan olematon väljys, ei ois varmaa ees tarvinnu vaihtaa),
alatukivarren takimmaiset puslat, jotka oli jo tohjona (tyyppivika [menee jo varmaa 30tkm ajossa]).. katsastusmies ei löytäny mistään väljyksiä.. en itekkää vääntelemällä löydä mitään vikaa.. Voisko olla joku moottorinkiinnike /vastaava aiheuttajana.. onko kellään havaintoa..?
niin ja noi iskarinyläpään laakerit ja kumit tuli katsottua ja ne oli ok..samalla kun vaihdoin eibach alustan tohon autoon..
Comment
-
Kolina loppui mulla kallistuksenvakaajan puslien vaihdolla, http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=51600
Comment
-
Mulla tukivarsien taaimmaiset puslat alkoivat aiheutttamaan nitinää ja narinaa heti madalluksen jälkeen (joutuivat eri asentoon). Toinen hyvä kohde on tosiaan tuo vakaajan kumikiinnitykset, mutta väljistyessään ne lähinnä kolahtelevat.
Comment
-
Kysyisin onko tuo natina/kolahdus sitte vaarallista pitemman paalle nimittain ku ajan jostai montusta ihan pieniki riitaa nii aika kova natina aani tulee edesta
Comment
-
Mullakin taisi olla jotain natinoita viime kesänä, mutta syksyllä vaihdoin kaikkialle powerflexit, nii ei ole mitää kuulunut.
Comment
Comment