Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tomason vanteet?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tomason vanteet?

Onko kellään kokemuksia ko. vannemerkistä? En ainakaan haulla löytänyt. Olin ajatellut hankkia noi TN4:set 18 tuumasina ja kiinnostais tietää miten "laadukasta" tavaraa saa 159?/kpl hintaan?linkki
    Viimeksi muokannut kalsket; 12.3.2007, 14:08.

Thomason

Mulla kyseiset 18" kesäpyörissä alla. Muistat ostaa vaan tarpeeks leveät renkaat, niin suojaavat vanteita. Tulevat aika paljon korista ulos. Muuten ei ole mitään moittimista.

Comment

Eihän ne tuu sen enempää yli ku muutkaan saman et-luvun ja koon omaavat vanteet.
      Vai mitä tuolla kommentilla tarkoitit?

Comment

Mikä ET sulla on? Entäs ne renkaat...olin ajatellut kokoa 225/40/18.Vai pitäiskö ottaa pykälää leveemmät?

Comment

Mulla TN1 malli, mutta samanlainen sivuprofiili on kummassakin vanteessa.
          Vanteessa olevat "pienat" on taivutettu n. 2-3cm ulospäin, jolloin kanttikivet ovat todella vaarallisia. Mun vanne 8,5*18 ja kumi 225/40-18. Sais olle leveempi, jotta suojais myös vanteen reunaa. Mun kumeissa sellainen vannesuoja reunassa ja on nyt tasan vanteen kanssa. Ehkä 235 tai 245 olis parempi.

Comment

Mulla on tn2 malli 18". Oon ollu kyllä tyytyväinen vanteisiin, tasapainotuksen kanssa ei ollu minkään näkösiä ongelmia. Ja mikä parasta ne on näyttäviä vanteita noi tomasonit.

Comment

Puusilmänä en hintoja nähny...
              Missä hintaluokassa liikutaan?

Halpoja, kalliita vai normi?

Comment

Veljellä tuollaiset tomasonit oli, ja takavanteissa oli kyllä ne puolat aika pahasti kiveniskemillä yhden kesän jälkeen.

Comment

Lukee samuli ekassa viestissä hintaluokka :)

Vannetukku noita tomasoneja ainakin myy

Comment

Lukee samuli ekassa viestissä hintaluokka :)
                    Huh huh... =)

Comment

Onkos kellään kokemusta meneekö tn1 -malli koossa 8.5x18" et30, renkaina 235/40/18", ni A4 B5-koppasen Aulikseen ilman, että ottaa edessä kaariin tms. kiinni? Takana tilaa kyllä löytyy, koska 8x19" vannes et:llä 35, mahtui vallan hyvin. Renkaina oli 235/35/19"

Vai otanko suosiolla tn1 -mallin jossa et 40?

Comment

Working...