Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Passattiin uudet levyt ja palat...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Passattiin uudet levyt ja palat...

Isälläni on vm. -00 2.5 tdi farmari passat (etuveto) ja minun pitäisi vaihtaa levyt ja palat sekä eteen että taakse.

Onko mitään erikoista otettava huomioon?
    Joutuuko miten laakereiden kanssa pelaamaan?

Jos on samat jarrut kuin mulla niin ei mitään erityistä tartte tehdä.

Etupäässä menee sylinterit ihan painamalla sisään, takana kiertämällä. Kuten muissakin.

Satulat kannattaa putsata. Kertyy käkköä liukupinnoille eikä se ainakaa mitään hyvää tee. Sitten niitä muovitulppia jotka on kelkan tappeja suojaamassa ei kannata hukata, eikä irroittaa.

nuo siis jos on samat jarrut kuin pd:ssä (Myös 3bg:ssä on samat kuin mulla)

Comment

eli takana levyn kun ottaa pois, ei laakeri tule näkyviin?

Comment

Ei tule laakeri näkyviin.

Comment

Kenelläkään täällä kokemusta noista black diamondin tuotteista? Mielellään ostaisi jotain toimivaa, muttei kuitenkaan normaali käyttöön viitsi maksaa tuplahintoja bremboista yms. Motonetin osat alkaa oleen nyt loppu, ja toistavuotta hyvin mennyt. Joten, ei nekään aivan kuraa ole :) Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan.

Samalla pitäis myös huoltaa satulat eteen, ja löytää jostain satuloihin uudet männät. Mistähän voisi kysellä, etka ei ainakaan tunne omana numeronaan pelkkää mäntää. Päässyt jossain kohtaa tiiviste rikki ja mäntä hieman ruostunut = syö tiivisteet ja jumiutuu. Ei enää pelkkä hionta auttanut kuin hetkeksi.

Tuossa esimerkki jarruista mitä miettinyt, joten näkee hieman osviittaa hinnoista.

Comment

Itse katselin noita myös, mutta päädyin viimein pelaamaan varmanpäälle ja otin alkuperäistä. Yksi vaihtoehto olisi ollut EBC:n mallisto, mutta kallista se olisi ollut niilläkin. Meikäläisen ratakierrokset lasketaan vuositasolla korkeintaan kahdella kädellä, joten OEM-kama toimii oikein hyvin.

Noista BD-tuotteista on aika vähän kokemuksia jaossa, vaikka on niitä jotkut ostaneetkin. Liekö vielä niin tuore juttu, ettei ole vielä oikein raportoitavaa.. =)

Comment

Itsellä ei ole pahaa sanottavaa black diamondin combi levyistä. Toisaalta kokemukset rajoittuvat kahteen tankilliseen, kun niiden jälkeen auto on nyt seisonut vuoden (tänään vuosipäivä :P)

Alla siis yhdistelmä black diamond combi levyt + ebc yellowstuff palat. Sisäänajo teetti töitä, kun lämpöä piti rakentaa aika rajustikin ;)

Comment

Suoranaisia haukkuja ei ainakaan ole tullut, joten ehkä nuo uskaltaa tilata. Katsotaan ja kerrotaan kokemuksia jos / kun tulee hommattua.

Mäntä asiaan, saakohan tuolta jotenkin erikseen tilailtua noita osia, kokemusta k.o puljusta?

Comment

Working...