A4 1.8 20V -97.Kojelaudan irroituksen yhteydessä ohjauspylväs akseleineen laskettiin lattialle.Kasausvaiheessa on käynyt jotain kummallista,koska ratti asentui vasemmalle vinoon.Ratti irroitettiin nyt ensimmäisen kerran,siirrettiin rihloilla pykälä oikealle ja on nyt vinossa oikealle.Huolto yrittää nyt viikon kuluttua kolmannen kerran saada ratti suoraan säätämällä ohjauskulmia.
Kuinka paljon kulmia säätämällä saa rattia suoristaa vai onko tuo ohjauspylväs irroitettava akselistaan ja laitettava oikeaan kohtaan sieltä alaosasta?
Ymmärtääkseni asentaja alkuaan mokasi juuri tässä kohdassa päästäen akselin ja pylvään irtautumaan toisistaan.Outo juttu korjaamon mukaan,kun mitään oleellista ei muka ole irroitettu.Jos kerran näin on,niin pyhähenkikö sen ratin vinoon laittoi?
Huippuna paikallinen Audi-huolto pyysi rahaa vian korjaamisesta,vaikka itse sen aiheuttivat.
Onko kenelläkään tietoa tuosta mystisestä vinoon "asentumisesta".
Kuinka paljon kulmia säätämällä saa rattia suoristaa vai onko tuo ohjauspylväs irroitettava akselistaan ja laitettava oikeaan kohtaan sieltä alaosasta?
Ymmärtääkseni asentaja alkuaan mokasi juuri tässä kohdassa päästäen akselin ja pylvään irtautumaan toisistaan.Outo juttu korjaamon mukaan,kun mitään oleellista ei muka ole irroitettu.Jos kerran näin on,niin pyhähenkikö sen ratin vinoon laittoi?
Huippuna paikallinen Audi-huolto pyysi rahaa vian korjaamisesta,vaikka itse sen aiheuttivat.
Onko kenelläkään tietoa tuosta mystisestä vinoon "asentumisesta".
Comment