Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Avantin kuskinpuolen takanurkka kolahtelee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Avantin kuskinpuolen takanurkka kolahtelee

    Yritin searchilla etsiä mutten yllättäen löytänyt mitään... Mikähän tuolla profiilin mukaisen kulkineen takanurkassa voisi kolahdella? TERÄVÄ kolahdus kuuluu esim. nimismiehen kiharoissa, yleensä jos on useampia kuoppia/klumppuja tiessä. Yksittäisissä hidaste töyssyissä ei kolahdusta yleensä kuulu. Onkohan sielä takapäässä jotain koiranluita koska ääni on aikalähellä samanlainen kuin edellisessä väyrysessä kuului edestä koiranluiden ollessa väljät.

  • #2
    Ootko varma, että ääni kuuluu varmasti takaa. Tuon ikäisessä voisi olla jo ne pienet käppyräraudat tai oikeastaan niiden kumit sököt. Ei ole kalliit ja oikein näppärä vaihtaa ne itsekin varmaan. Jos auton alle pääsee niin varmaan melkein silmällä löytyy mikä kumi on loppu, yleensä aika selvät merkit kun on selvät äänet.

    Comment


    • #3
      Tavara lokero sivusta kannattaa tsekata.

      Comment


      • #4
        Tyhjensin sivulokerot takaa ja otin varapyöränkin pois eikä kolahtelu muuttunut mihinkään joten tulin siihen tulokseen että iskari on sanomassa työsopimusta irti kun vielä tuntuu että takapää keinuisi hieman enemmän ja helpommin kuin ennen.

        Comment


        • #5
          Melkein kannattaa varautua siihenkin, että iskarien yläkiinnikkeet joutuu uusimaan. On aika hapertuvaa tavaraa.

          Comment


            #6
            Täältäkin saa äänen nuo takaiskareiden yläpään kiinnikkeet jotka ovat kulutustavaraa.

            Comment


            • #7
              Minkäslainen se kiinnitys oikein on? Kun katsoin sinne alle niin näytti olevan laippa, ja kahdella ruuvilla kiinni ylöspäin onko sielä sitten jotain erikoista vielä lisäksi? Mahtaakohan olla v***umainen vaihtaa pelkän tunkin varassa vai soitanko korjaamolle? Onko iskari merkillä mitään väliä vakio alustassa? Kokemuksia?

              Comment


              • #8
                Se on alumiinipala, joka 2 ruuvilla kiinni korissa ja keskeltä iskarissa. Itse iskarit on todella helppo vaihtaa, ei tarvi jousia puristella jne. Sopivasti vaan nostaa koria tunkilla, ehkä kahdella tunkilla toimii parhaiten, toisella koria, toisella taka-akselia. Molemmat iskarit yhtäaikaa irti ja vaihtoon.

                Comment

                Working...