Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ohjausvaihteen irroitus type89

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • ohjausvaihteen irroitus type89

    Millä lähtee irti? pultit on irti molemmista päädyistä, ja rattiakselin alapäästä on kiristinklemmari löysätty, mutta tuntuu ahistavan rattiakselin kohilta. Tarviiko rattiakseli irroittaa ennen vaihteen irroitusta?

  • #2
    Toisesta päädystään se kyllä vaan on kiinni. Sen lisäksi keskivaiheilla pari kpl M10.
    Vai tarkoittiko toinen pääty että raidetankomurkula irti?

    Comment


    • #3
      eli pyöräkotelon puolelta 2 pulttia, ja siitä rintapellistä 2mutteria, ja toisessa päässä oli 2 pulttia semmosessa yhdyskappaleessa, mihin tulee myös raidetangot kiinni.

      Comment


      • #4
        Niin ei se sitten enää mitenkään ole kiinni jahka tehostinletkut irti ja ohjausakseli myös. Siinä rattiakselissa vaan oli joku kikka, jota en nyt muista. Piti tietyssä järjestyksessä purkaa tms.

        Comment


        • #5
          Onhan rattiakselin klemmarin pultti jo poistettu? Jos on niin voimaa peliin...

          Comment


          • #6
            ei oo poistettu, löysätty vaan omasta mielestä riittävästi :)

            Comment


            • #7
              Olikohan se kikka siinä että ei lähde löysäämällä vaan pultti on urassa kuten alapallonivelten tapit olka-akseleissa.

              Comment


              • #8
                Pultti pitää ottaa pois, ja mieluummin se alempi. Sitten rattiakselin alapää lähtee liu'uttamalla irti.

                Comment


                • #9
                  Irtosihan se sieltä suht vaivattomasti, kun irrotti sen pultin sieltä lemmarista. Pultti tosiaan oli semmoisessa urassa siellä.

                  Comment

                  Working...