Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanteen pultit?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vanteen pultit?

Eli mistähän löytäisi uudet pultit...kun tarkotuksena ois laittaa 20mm levikepalat ni ei oikeen vanhat yletä!!?

Koko pitäs olla M14*1.5mm ja kierteen pituus 50mm...

oon löytäny vaan M12 pultteja mut se ei paljon hyödytä...

Comletossin luettelossa oli...mut on 02-03 luettelo, eipä löytyny netistä ku katoin, ilmeisesti poistaneet myynnistä?

Näppäränä jätkänä tein ite palat, mut on aika lystikästä et jos pultteja ei nyt sit saakkaan!
    Aika hankala on ruveta enää muuttamaan niitä 8 reikäsiksi että kävis orkkis pultit, saattaa olla että tulee reikäjakoon heittoa ja sit vipattaa renkaat ku venäläisillä, ei hyvä!!

Ihan rengasliikkeestä olen tähän mennessä itse saanut pitkiä pultteja. Muistaakseni jotain 50mm lähellä on tällä hetkellä edessä.

Comment

Mitä mahto maksaa kipale?

Comment

Tuskin maksaa muutamaa euroa kipale enempää.

Normi pulttisatsi maksanee jotain 20-30e liikkeestä, voi olla siis jopa halvempi jos löytyy pulttihelvetistä.

Comment

Siitä muutamasta eurostakin tulee aikamoinen sarjahinta...pelkille pulteille...

Comment

Tuolla näyttäisi olevan jotain.

Comment

Itse etsineenä käytiin 4 liikettä läpi ja yhdestäkään ei löytynyt. Perään sanoivat vain että laittomia tuollaiset viritelmät. :)

Comment

Just joo... Eikös noita oo nykyään ihan hyväksyttyjäkin!?

Comment

Suomessa kelpaa vain autonvalmistajan taikka vanteen valmistajan hyväksymät, eli tässäkin tapaukseessa varmaan ei toivoa "laillisesta" setupista. Nimimerkki eräänkin auton renkaiden ja navan välissä 55milliä tavaraa (vain radalla, terveisiä taas Akelle).

Comment

Working...