Hei, onko kenelläkään kokemusta mitä yleensä rikkoutuu, kun nokkahihna katkeaa? Kannethan siinä varmaan menee ja merkkaa ainakin pari mäntää. Kone kävi n. 2000 rpm, kun paukahti.. Meneekö nokat vain rikkooko laakeripukit? Kone sylkäisi myös öljyä runsasti ulos ja se herätti kysymyksen, menikö alakerta myös atomeiksi. Sitä ei oikein tue se, että kone pyörii startilla. Eli voiko hajottaako kannesta öljykanavan ja pumppasi öljyä sieltä niin kauan kuin kone pyöri?
Totta kai tilanne on aina yksilöllinen, mutta jos kertoisitte kokemuksianne. Noita kustannuksia tuppaa tuleen tälläisessa tilanteessa muutenki sen verran, ettei viitsisi maksaa mahdollisesti turhasta vianetsinnästä.
Vaihtomoottori olis tietysti varma ratkaisu, mutta jos kuitenkin menis pelkästään kansien vaihdolla..
Ja jos jollakin sattuu olemaan käyttökelpoista osaa kohtuuhintaan, niin ilmoitelkaa!
Totta kai tilanne on aina yksilöllinen, mutta jos kertoisitte kokemuksianne. Noita kustannuksia tuppaa tuleen tälläisessa tilanteessa muutenki sen verran, ettei viitsisi maksaa mahdollisesti turhasta vianetsinnästä.
Vaihtomoottori olis tietysti varma ratkaisu, mutta jos kuitenkin menis pelkästään kansien vaihdolla..
Ja jos jollakin sattuu olemaan käyttökelpoista osaa kohtuuhintaan, niin ilmoitelkaa!
Comment