Pitkällisen harkinnan jälkeen vaihtui 3. Audi (Audi80 1.6turboD -88) vähän uudempaan versioon.
Tuli 1. omistajalta ja "pitkän matkan" kilometrejä on mittarissa +325tkm.
Ajettu long life öljyillä 40-50tkm vaihtoväleillä, kaikki huollot merkkiliikkeessä ja ajallaan.
Hyvältä tuntuu (tosi hyvältä..) mutta selässä hiipii ajatus että mitä tuon tekniikassa kannattaa katsoa, varoa ja tarkkailla.
Edelliseen kun sai itse hoidettua kaiken huollon aina kansiremontteja myöten niin uuden tekniikasta ei tajua kovinkaan paljoa.
Jos omaat samanlaisen "erittäinkin mukavan saksalaisen laitteen" niin olisi hieno homma jos muutaman rivin viitsisit kirjoittaa teknisistä kokemuksistasi.
Varsinkin nokkaremmien ym. "katastrofin mahdollisuuden" sisältävien kohteiden huoltovälit, ym. "kannattaa tarkistaa tämä" -tiedot ovat erittäin tervetulleita
Tuli 1. omistajalta ja "pitkän matkan" kilometrejä on mittarissa +325tkm.
Ajettu long life öljyillä 40-50tkm vaihtoväleillä, kaikki huollot merkkiliikkeessä ja ajallaan.
Hyvältä tuntuu (tosi hyvältä..) mutta selässä hiipii ajatus että mitä tuon tekniikassa kannattaa katsoa, varoa ja tarkkailla.
Edelliseen kun sai itse hoidettua kaiken huollon aina kansiremontteja myöten niin uuden tekniikasta ei tajua kovinkaan paljoa.
Jos omaat samanlaisen "erittäinkin mukavan saksalaisen laitteen" niin olisi hieno homma jos muutaman rivin viitsisit kirjoittaa teknisistä kokemuksistasi.
Varsinkin nokkaremmien ym. "katastrofin mahdollisuuden" sisältävien kohteiden huoltovälit, ym. "kannattaa tarkistaa tämä" -tiedot ovat erittäin tervetulleita
Comment