Moi ja anteeksi hätäinen kysymystulvani. Yritän kyllä koko ajan löytää tietoa netistä, mutta koska viikonloppu on jo käsillä, yritän myös nopeuttaa ongelmanratkaisun löytämistä täältä ennenkuin pajat ja liikkeet menevät taas viikonlopuksi kiinni.
Potilas: Seat Leon 1.9 TDI, 81kw/110hp, vm. 2005 (1M), ajettu 235tkm
Oireet: Hyytyilee ajossa, restartilla palautuu normaaliksi joksikin aikaa, ei sytytä mitään merkkivaloja.
Vikakoodit:
4 Faults Found:
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109) P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52) P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1 P1672 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output P1657 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 0
Hehkut uusittu vuosi sitten.
Nollasin vikakoodit ja kävin koeajolla -> ei ongelmia. Rouva
jatkoi autolla töissäkäymistä normaalisti.
Tänään hän sitten soitti töihin ajellessaan, että moottorin
merkkivalo syttyi, mutta auto kulkee. Hänen työpaikkansa on sen
verran kaukana, ja meillä molemmat läppärit epäkunnossa, etten nyt
pääse sinne lukemaan vikakoodeja.
Voisivatko nuo aikaisemmat vikakoodit johtua reilun viikon jatkuneesta vesisateesta eli ongelma korjaantuisi kuivattamalla ja putsaamalla konehuone vai käynkö hakemassa jostain joitain osia viikonlopun rassaushetkiä varten?
Minkänäköisiä nuo kyseiset osat mahtavat olla, ja missäpäin konehuonetta, kone on poikittain.
Kalliita ovat osat kuitenkin. Kuten köyhälle kaikki on...
Vastauksista kiittäen, KV
Potilas: Seat Leon 1.9 TDI, 81kw/110hp, vm. 2005 (1M), ajettu 235tkm
Oireet: Hyytyilee ajossa, restartilla palautuu normaaliksi joksikin aikaa, ei sytytä mitään merkkivaloja.
Vikakoodit:
4 Faults Found:
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109) P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52) P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1 P1672 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output P1657 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 0
Hehkut uusittu vuosi sitten.
Nollasin vikakoodit ja kävin koeajolla -> ei ongelmia. Rouva
jatkoi autolla töissäkäymistä normaalisti.
Tänään hän sitten soitti töihin ajellessaan, että moottorin
merkkivalo syttyi, mutta auto kulkee. Hänen työpaikkansa on sen
verran kaukana, ja meillä molemmat läppärit epäkunnossa, etten nyt
pääse sinne lukemaan vikakoodeja.
Voisivatko nuo aikaisemmat vikakoodit johtua reilun viikon jatkuneesta vesisateesta eli ongelma korjaantuisi kuivattamalla ja putsaamalla konehuone vai käynkö hakemassa jostain joitain osia viikonlopun rassaushetkiä varten?
Minkänäköisiä nuo kyseiset osat mahtavat olla, ja missäpäin konehuonetta, kone on poikittain.
Kalliita ovat osat kuitenkin. Kuten köyhälle kaikki on...
Vastauksista kiittäen, KV
Comment