elikkäs mun A6 avantissa (AFB) vuotaa öljyä ruiskutussuuttimen tiivisteen välistä aika reilusti. sitten kun nostaa esim. öljytikkua ylös niin tuo öljyn tihkuminen lakkaa. kampikammion huohotinputkea olen käyttäny irti ja tuntuu sieltäkin öljyhöyryä tulevan. olen huomannu et venttiilikoppa on hiukan huonosti asennettu eli tuo suutin on hieman toisessa laidassa. Joten täytyy kai ostaa uus koppa siihen kun kuulemma noita tiivistekumeja ei erikseen myydä...mitä täytyy kyl hiukan ihmetellä!!
mut osaako kukaan kertoa olisko se sitten ihan sellasta roiskevoiteluöljyä mitä sieltä pukkaa pihalle vai kerääkö se jostain syystä erityisen paljon painetta kopan sisälle... kun periaatteessa se alkaa vuotamaan jo niin pienellä paineella ku tyhjäkäynnillä jolloin esim. tikun nostaminen auttaa... jotta mitäs sitä kannattais tehdä tän asian kanssa, vaihtaa se kotelo vai mitä?
onko tossa kampikammion huohotinjärjestelmässä jotain venttiilejä tai suodattimia mitkä vois olla jumissa tai tukossa?
mut osaako kukaan kertoa olisko se sitten ihan sellasta roiskevoiteluöljyä mitä sieltä pukkaa pihalle vai kerääkö se jostain syystä erityisen paljon painetta kopan sisälle... kun periaatteessa se alkaa vuotamaan jo niin pienellä paineella ku tyhjäkäynnillä jolloin esim. tikun nostaminen auttaa... jotta mitäs sitä kannattais tehdä tän asian kanssa, vaihtaa se kotelo vai mitä?
onko tossa kampikammion huohotinjärjestelmässä jotain venttiilejä tai suodattimia mitkä vois olla jumissa tai tukossa?
Comment