Alkaa BKD:n turbo päästellä vähän liian usein vaihtaessa huhuiluääniä, joten valmistaudun jo henkisesti turbon vaihtoon lähiaikoina. 176tkm mittarissa.
Kysymys kuuluu, onko 170hp. ja 140hp. turboissa mitään eroa, eli kannattaako viritysmielessä vaihtaa rivakamman moottoriversion turboon jos kerran turboa on joka tapauksessa uusimassa? Käykö 170hp. koneen turbo suoraan nykyisen tilalle?
Poikittaiskoneen turbo lienee erilainen kuin pitkittäiskoneessa koska pakosarja on integroitu, joten sellaisessa se kai on pysyttävä joka tapauksessa. Ei kuitenkaan tekisi mieli maksaa älyttömiä hybridiahtimesta jos Saksasta saa uuden Garretin selvästi edukkaammin.
Kysymys kuuluu, onko 170hp. ja 140hp. turboissa mitään eroa, eli kannattaako viritysmielessä vaihtaa rivakamman moottoriversion turboon jos kerran turboa on joka tapauksessa uusimassa? Käykö 170hp. koneen turbo suoraan nykyisen tilalle?
Poikittaiskoneen turbo lienee erilainen kuin pitkittäiskoneessa koska pakosarja on integroitu, joten sellaisessa se kai on pysyttävä joka tapauksessa. Ei kuitenkaan tekisi mieli maksaa älyttömiä hybridiahtimesta jos Saksasta saa uuden Garretin selvästi edukkaammin.
Comment