Iltaa audistit.
Tänään kävi töihin lähtiessäni että alkoi kuulua ihme ääntä konehuoneen puolelta 500m jälkeen ku lähdin kotoa. Auto sammuksiin ja käyntiin --> vikatilaan ja kauhee savutus. Kiire töihin ja ajelin työpaikalle asti auto heti lämpöseen talliin ja huomasin työpaikan hallissa että pakoputkesta valuu öljyä.
No annoin sen olla siellä kymmenen tuntia ja kävin purkamassa töitten jälkeen imuputken irti ja kokeilin turbon siivekkeitä imupuolelta--> heilu pirusti eli akseli poikki tms. no auto käyntin ja ajoin pukille ja taas kauheet savut halliin. no vanha turbo irti ja huomenna pitäisi asentaa sitten uus vahna turbo paikalleen.
muutama kysymys.
Mikä johti turbon akselin rikkoutumiseen?
Onko moottori kabut tuon jälkeen vai alkaako toimimaan turbon vaihdolla ja putkistojen putsauksella?
Luin netistä juttuja ja kaikilla mennyt kone samalla paskaksi kun akseli mennyt poikki
Autolla siis ajettu 4km työpaikalle turbovikasena.
Imuputket putsattu, mutta miten onnistuu parhaiten pakoputkiston putsaus?
Tänään kävi töihin lähtiessäni että alkoi kuulua ihme ääntä konehuoneen puolelta 500m jälkeen ku lähdin kotoa. Auto sammuksiin ja käyntiin --> vikatilaan ja kauhee savutus. Kiire töihin ja ajelin työpaikalle asti auto heti lämpöseen talliin ja huomasin työpaikan hallissa että pakoputkesta valuu öljyä.
No annoin sen olla siellä kymmenen tuntia ja kävin purkamassa töitten jälkeen imuputken irti ja kokeilin turbon siivekkeitä imupuolelta--> heilu pirusti eli akseli poikki tms. no auto käyntin ja ajoin pukille ja taas kauheet savut halliin. no vanha turbo irti ja huomenna pitäisi asentaa sitten uus vahna turbo paikalleen.
muutama kysymys.
Mikä johti turbon akselin rikkoutumiseen?
Onko moottori kabut tuon jälkeen vai alkaako toimimaan turbon vaihdolla ja putkistojen putsauksella?
Luin netistä juttuja ja kaikilla mennyt kone samalla paskaksi kun akseli mennyt poikki
Autolla siis ajettu 4km työpaikalle turbovikasena.
Imuputket putsattu, mutta miten onnistuu parhaiten pakoputkiston putsaus?
Comment