Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tehot katosi ja ohjaus kangistui.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tehot katosi ja ohjaus kangistui.

    Eli ajelin taajamassa ja sitte yhtäkkiä katoaa tehot ja ohjauskin kangistuu. Pysäytän tien sivuun ja kuuntelen että ei pidä mitää ihmeellisiä ääniä. Käynnistin uudelleen ni sitte ohjaus toimi normaalisti mutta tehot kateissa edelleen. Siten sain just ajettua kotipihaan auton.

    Pakkasta oli -22 ja mootorinlämmot n.55 astetta. 15 km sitten vaihoin uuden termostaatin. Kuukauden sisällä vaihettu n75 ja maf.

    #2
    Vikakoodien luku.

    Comment


    • #3
      Yhtään uutta vikakoodia ei tullu tän ongelman jälkeen.
      Mut tos on noi mitä näytti. En oo vaa jostain syystä saanu nollattuu vikakoodeja, eli noita se näytti kans viikko sitten ku ei ollu tota ongelmaa.
      Maffi oli joku viikko sitte irti ja n75 hajalla ni siks ei ollu ahtoja.

      2 Faults Found:
      17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
      P1556 - 35-00 - -
      17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
      P1144 - 35-00 - -
      3 Faults Found:
      01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
      35-00 - -
      01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side
      35-00 - -
      01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
      35-00 - -
      1 Fault Found:
      01380 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Left
      35-00 - -

      Comment


        #4
        Nollaa koodit ja kato tuleeko Charge pressure koodi takaisin. Jos vika muualla(kin) kuin N75:ssa, niin vetää koneen vikatilaan -> tehot pois.

        Comment


        • #5
          Mun vagcomissa ku painaa Clear Results ni ne katoo ja site ku lukee uudestaan ni ne ei ookkaa nollaantunu. vag-com 311.2-n.
          Mut liittyykö vikatilaan ohjauksen kangistminen? Ja voiko toi olla ihan hyytymistä pakkasesta johtuvaa?

          Comment


            #6
            Täytyy painaa sitä Clear DTCs tms.

            Comment


              #7
              Mun mielestä se on Clear codes ja kyllä ne katoaa, jos on rekisteröity Vag-com.
              Ohjauksen kangistuminen on vähän outoa.
              Tuossa on vielä varmaan ihan hydraulitehostin kuitenkin.

              Comment


              • #8
                No katoin group 3 ja maffin arvot oli kokoajan nollissa. Siinä varmaa vika.
                Viikko sitte vaihoin uuden maffin joka oli boschi ja vuoden takuu. Testaan tolla vanhalla maffilla viel varmistukseks. Vanha maffi anto arvoja n. 500 ni sillä pääs viel kumminki liikkumaan tolla ku on 0 ni ei meinaa eteenpäin päästä. Ohjauksen kangistuminen saatto sitte olla kuvitelmaa. Ku tehot katos ni ajoin ehkä 20m ja pysäitin tien sivuun. Sitte ku jatkoin kotiin ni ohjaus toimi normaalisti.
                Mittasin kans alipaineet oli -0.9 tyhjäkäynnillä. Ja katoin että mitää letkuja ei oo mistään irti.

                Comment


                • #9
                  Vanhalla maffilla näytti taas sen 500 ja kulki kohtalaisesti. Ohjaus tuntu toimivan normaalisti. Huomena lähtee tulemaan uusi maffi. Oli ehkä vähän hätiköityä tulla täältä kyselemään ennen ku on itte kattonu kaiken mahollisen.

                  Comment

                  Working...
                  X