Kävin tyyppää sitä ballerin autoa ja nopeudesta 120-> ylöspäin ne äänet rupes vasta sit haittaa kabiinissa. Mutta jokaisellahan oma abs. sävelkorva :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.7 ja 3.0 TDI putkiston päivitystä, kaikki korimallit.
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viestiKävin tyyppää sitä ballerin autoa ja nopeudesta 120-> ylöspäin ne äänet rupes vasta sit haittaa kabiinissa. Mutta jokaisellahan oma abs. sävelkorva :D
Sais tuo "S6 luukin kiisseli A6" vähä uskottavammin höpistäkin. Ja oma sävelkorva on menny jo kauan sitten, joten itteä ei isommat nuotit taatusti haittaa ;) UrS4:t on mulla huutanu lujaa tyyliin aina, ja meidän S6 c5 farkkukin alkoi laulamaan kivasti hetki sitten, kun otin takapöntöt pois, ja laittoi suorat hiilari/titaani tekeleet tilalle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilkkuS Näytä viestiPääsiskö tuota veli ballerin A5:ta kuulemaan jossain tässä huudeilla joskus?
Comment
-
Mulla ei ainakaan yliahtanut maililla dpf tyhjänä ja takapöntöt poistettuna. Ei nopeuskaan parantunut pönttöjen irroituksella käytännössä yhtään. Joko polttoaineen tai pakokaasun lämpö rajasi syötöt ihan säälittävälle tasolle niin ei vaan kulkenut. Eikä siis ahtanutkaan. Aiemmin testattuna piikkaa ahdot jonnekkin 1.7bar lukemiin hetkellisesti pyynnin ollessa 1.6bar.
Nyt ilman takavaimentimia ja silleen että putki loppuu kontin alle on mörinä jossain tilanteissa minusta liiallinen. Taidan laittaa vaimentimet takaisin hiukan muokattuna.
Comment
-
Vieras
Yleensä jos putki loppuu auton alle, tulee sisään kuminaa, koneesta riippumatta. Kokeile vetää suorat putket ihan normaaliin tasoon puskurille asti, kumina ainakin pienenee jos ei kokonaan poistu.
Mitä auto kulki maililla?
Comment
-
Laitoin kanssa suorat putket takapönttöjen tilalle(https://www.youtube.com/watch?v=oNGcz4hMy3I uhri) tohon 4f 3.0tdi:n.Tyhjäkäynnillä kumisee vähän ja kiihdytyksessä,mutta matkanopeuksissa ei huomattavaa eroa!
Comment
-
3.0tdi pakoputkista??
Ois kiva kuulla minkälaisia virityksiä porukka tehny pakoputkiosastolla noihin 6 mukisiin diisseleihin. Sekun vakionmallisena on tylsän äänetön ja ilmeisesti huonosti virtaavakin.
Itse olen mietiskellyt laittavani Marteliuksen koko putken tai Marteliuksen alkupään ja muokatut vakio takapönät siis ilman Marteliuksen takimmaista osaa. Matala murina ois kiva ja matka ajo pitäisi olla kuitenkin kohtuu äänetöntä. Toki 1200-1800 kierroksilla ei luulis suorakaan putki tajuttomasti metelöivän turbo koneisissa. Yksi vaihtoehto ois edullisempi ,hyvyydestä,toimivuudesta tai äänimaailmasta ei mitään käryä Simons loppupää ja alkupäähän pelkkä loukun tyhjennys.
Kokemus olis kova sana mutta kun sitä ei ole niin kysellään muilta josko löytyis järkevä ja ehkä edullinenkin vaihtoehto.
Saa poistaa jos kyseistä aihetta on mielestänne puitu jo tarpeeksi mutta linkki kyseiseen keskusteluun olis toivottavaa.
Comment
-
Vieras
-
Mulla on B7:ssa FOXin cat-back (neljällä ulostulolla) ja DPF tyhjennetty. Ajossa kuuluu sisälle pientä murinaa tietyillä kierroksilla, mutta noin yleisesti äänet ei ihan mahottomasti muuttunu. Ois saanu omaan makuun tulla jopa vähän enempikin meteliä. :)
Pitäis koittaa jossain välissä saada aikaseksi otettua vähän videolle ääninäytettä.
Comment
-
Mulla lätkäs huomautuksen tänä vuonna kun ei ollut pönttöjä ollenkaan auton alla. Edellisenä vuonna samasta paikasta kehujen kanssa läpi.
Comment
-
Vieras
Katti ja dpf jos sellainen on alunperin. Ja E-hyväksynnät pitäisi löytyä kaikista osista, jos tarkasti luetaan lakeja ja sääntöjä.
Comment
-
A7 3.0TDI 221kw - Putkistopäivitys
Tuli saksasta ostettua 2012 mallin ABT:n tehdasvirittämä 7.
Saan auton maanantaina, joten johan tässä täytyy jo alkaa projektia rakentamaan.
Onko ketään 180kw version A6/A7 päivittänyt putkistoa?
Supersprint on ainoa valmistaja jonka putkiston löysin. Äänet taitaa jäädä aika vaimeiksi, ellei jätä vaimentimia pois.
Onko kokemuksia, miten PDF:n poisto ja sen korvaaminen DP:lla on vaikuttanut katsastukseen?
Miten päivitys on vaikuttanut tehopuoleen ohjelmoinnin jälkeen?
- Likes 1
Comment
-
Vieras
Jos ecussa on ABT softa, on se vakioitava ennen kuin kukaan voi tehdä dpf poiston. ABT oma softa on salattu, joten sitä ei pääse muokkaamaan eikä kukaan itseään arvostava softaaja sitä tee.
Putkistoa kannattaa kysyä Marteliukselta, eivät ehkä ole vielä tehneet C7 TDI putkistoa, pääset koekaniiniksi.
DPF poisto laitonta, joten hylky tulee jos inssi asian huomaa. Ja nythän Trafi on pelotellut jollain uudella valvonmenetelmällä, tosin konttoreita ei vieläkään ole aiheesta infottu.Viimeksi muokannut Vieras; 1.5.2016, 19:03.
Comment
Comment