Kelit kylmenee ja kabiini viilenee.
Tuossa tullut pähkinöityä kulkineen hidasta lämpeämistä ja syyksi on varmistunut toimimattomat vesihehkut.
Tarkastettua:
- ulkona pakkasta (elohopeamittari)
- kone kylmä (vagcom)
- imuilma kylmää (vagcom)
- akussa jännitettä ja laturin kuormitus ok (vagcom)
- hehkujen vastus ok ja johdot näennäisesti ok (yleismittari)
- releet paikallaan ja sulakkeet ok (silmämunat)
- hehkuille ei tule virtaa vaikka kaikki on pakkasella (yleismittari)
- ecu ei halua laittaa hehkuja päälle, arvo 00 (vagcom)
Huomioitavaa:
- autossa jälk.as. ilmuri ja koko lämmönsäätö paneeli vaihdettu, takana vaijerit mutta paneeli napeilla
- 3BG pasuunassa manuaali-ilmastoinnilla hehkut sammuu jos lämpörullaa kääntää piirunkin pois kuumimmalta asennolta, voiks täs olla sama?? Voiko olla että nyt kun paneeli on vaihdettu, ecu ei saa tietoa että lämmöt on täysillä vai tarviiko tällainen 7v vanhempi auto sellaista tietoa??
Muista mahdollisia aiheuttajia??
Tuossa tullut pähkinöityä kulkineen hidasta lämpeämistä ja syyksi on varmistunut toimimattomat vesihehkut.
Tarkastettua:
- ulkona pakkasta (elohopeamittari)
- kone kylmä (vagcom)
- imuilma kylmää (vagcom)
- akussa jännitettä ja laturin kuormitus ok (vagcom)
- hehkujen vastus ok ja johdot näennäisesti ok (yleismittari)
- releet paikallaan ja sulakkeet ok (silmämunat)
- hehkuille ei tule virtaa vaikka kaikki on pakkasella (yleismittari)
- ecu ei halua laittaa hehkuja päälle, arvo 00 (vagcom)
Huomioitavaa:
- autossa jälk.as. ilmuri ja koko lämmönsäätö paneeli vaihdettu, takana vaijerit mutta paneeli napeilla
- 3BG pasuunassa manuaali-ilmastoinnilla hehkut sammuu jos lämpörullaa kääntää piirunkin pois kuumimmalta asennolta, voiks täs olla sama?? Voiko olla että nyt kun paneeli on vaihdettu, ecu ei saa tietoa että lämmöt on täysillä vai tarviiko tällainen 7v vanhempi auto sellaista tietoa??
Muista mahdollisia aiheuttajia??
Comment