Moi ostin audi a6 avant quattron -02 Surullisen kuuluisalla 2.5tdi koneella ja manuaali vaihteistolla. Autosta oli Nokat ja Syöttöpumppu korjattu juuri ennen ostoa! Syöttöpumppu korjattu 3kk sitten ja ongelma on että perus ennakko ei kestä paikallaan ja tämän takia pumppu todennäköisesti korjattukkin!
Auto käynnistyy ja toimii hyvin, tosin vika valo joskus palaa, silloin ei ennakon säätö kait riitä kun matalilta kierroksilta hyytyy täysin meno ja vaihdetta vaihtamalla vetää taas! Vikaa selvitetty parinkin korjaamon osalta ja voisiko olla vika 3 suuttimessa missä on tunnistin? onko jollain ollut vastaavia ongelmia perusennakon hakemisessa tai paikallaan pysymisessä? autoa korjattu Laakkosella kuopiossa jossa viimeisenä ennakko kait säädetty.. pumpun remontoinnin jälkeen kävi siellä ajoneston poistossa ja ennakon säädössä kun hyytyi korjaamolta km päässä..
Tietokone näyttää kahta vikakoodia 0226 ruiskutusennakon saatörajat ylitetty ja pumpulta 57 pysyvä säätöpoikkeama! eli voisiko perus ajoitus olla vain pielessä ja automaattisäätö ei riitä? vai pitäisikö uusia suoraan 3 suutin ja kaikki kärjet ( ja vähän suoraan isontaa samalla ).. Autossa ollut CSD.de viriohjelma ja nyt ihan vakio tilalla, ei ehkä näytä vikavaloa nyt niin paljoa.. polttoainesuodatin on uusittu myöskin ja siirtopumppu toimii.. kokemuksia kaivataan vaikka asiaa selvitellään!
Auto käynnistyy ja toimii hyvin, tosin vika valo joskus palaa, silloin ei ennakon säätö kait riitä kun matalilta kierroksilta hyytyy täysin meno ja vaihdetta vaihtamalla vetää taas! Vikaa selvitetty parinkin korjaamon osalta ja voisiko olla vika 3 suuttimessa missä on tunnistin? onko jollain ollut vastaavia ongelmia perusennakon hakemisessa tai paikallaan pysymisessä? autoa korjattu Laakkosella kuopiossa jossa viimeisenä ennakko kait säädetty.. pumpun remontoinnin jälkeen kävi siellä ajoneston poistossa ja ennakon säädössä kun hyytyi korjaamolta km päässä..
Tietokone näyttää kahta vikakoodia 0226 ruiskutusennakon saatörajat ylitetty ja pumpulta 57 pysyvä säätöpoikkeama! eli voisiko perus ajoitus olla vain pielessä ja automaattisäätö ei riitä? vai pitäisikö uusia suoraan 3 suutin ja kaikki kärjet ( ja vähän suoraan isontaa samalla ).. Autossa ollut CSD.de viriohjelma ja nyt ihan vakio tilalla, ei ehkä näytä vikavaloa nyt niin paljoa.. polttoainesuodatin on uusittu myöskin ja siirtopumppu toimii.. kokemuksia kaivataan vaikka asiaa selvitellään!
Comment