laitetaan nyt tähän eri topikki jos jollekin osaavalle sattus silmään eli katoin vagcomilla tota engine measuring bloc ja kanava olikohan 013 ja siellä oli idle smooth adjusting tai jotain sinne päin mutta vain kolmessa kentässä näkyi arvot eli 1,2 ja 3 sylinterit mutta neljännessä ei mitään...mistä johtuu ja voiko olla niin että ei yksi sylinteri ei sytyttäisi.
Vehkeessä on kyllä mun mielestä pikkanen tehon puute ja myös kulutus on mun mielestä korkea päälle 7L/100km niin ja kyseessä A4 b5 avant 1.9tdi 81kw.
Ennen 2000rpm:aa ei tapahdu mitään mutta sitten alkaa vasta vetämään, tosin vertailu kohteita ei ole kuin töissä uudemmat 1.9tdi mikä on ainakin 08 caddyn kopassa huomattavasti pirteämpi.
Vehkeessä on kyllä mun mielestä pikkanen tehon puute ja myös kulutus on mun mielestä korkea päälle 7L/100km niin ja kyseessä A4 b5 avant 1.9tdi 81kw.
Ennen 2000rpm:aa ei tapahdu mitään mutta sitten alkaa vasta vetämään, tosin vertailu kohteita ei ole kuin töissä uudemmat 1.9tdi mikä on ainakin 08 caddyn kopassa huomattavasti pirteämpi.
Comment