Syttyipä tuo DPF-valo ajoa häiritsemään, hieno homma;(
Ajoinpa sitten n. 3000 rpm kierroksilla reippaat 60 km eikä valo ainakaan itsestään sammunut...ohjekirjan mukaan n. 15 min ajo riittää ko. kierroksilla. Auto "haisi" ihan mukavasti eli joku ainakin paloi;)
Onkohan kellään apuja miten tuon voi tehdä itse vai onko lähestyttävä marmoria?
Takuuta autossa vielä puolisen vuotta, ei siinä mitään, mutta kun on autotalojen taloustilanteesta johtuen hiukkasen pitkät nuo korjaamojonot....aivan käsittämätöntä..
Auton käytöksessä ei itsessään ole eroa, vetää vallan mainiosti ja toimii muutenkin kuten pitää.
Ja sitten peruskyssäri: onnistuuko tuon DPF:n eliminointi eli poisto fyysisesti kokonaan? Onko sitä kukaan tehnyt onnistuneesti ja millaiset kulut siitä aiheutui?
Ajoinpa sitten n. 3000 rpm kierroksilla reippaat 60 km eikä valo ainakaan itsestään sammunut...ohjekirjan mukaan n. 15 min ajo riittää ko. kierroksilla. Auto "haisi" ihan mukavasti eli joku ainakin paloi;)
Onkohan kellään apuja miten tuon voi tehdä itse vai onko lähestyttävä marmoria?
Takuuta autossa vielä puolisen vuotta, ei siinä mitään, mutta kun on autotalojen taloustilanteesta johtuen hiukkasen pitkät nuo korjaamojonot....aivan käsittämätöntä..
Auton käytöksessä ei itsessään ole eroa, vetää vallan mainiosti ja toimii muutenkin kuten pitää.
Ja sitten peruskyssäri: onnistuuko tuon DPF:n eliminointi eli poisto fyysisesti kokonaan? Onko sitä kukaan tehnyt onnistuneesti ja millaiset kulut siitä aiheutui?
Comment