Moi.
Mulla on tämmönen 2015 Amarok Cnfb moottorilla.
Ostin tuon rikkinäisenä diagnoosina, että 3 sylinteristä puuttuu puristuksia.
Eikä tuolloin tahtonut omillaan lähteä käyntiinkään, paitsi startti sprayllä. Kakkosen suutin taisi vuotaa paineet kiskosta.
Oli tuon diagnoosin jälkeen seissyt vuoden verran, ja vettäkin oli tankissa.
Tein tuohon kansiremontin, ja uusin 2 & 4 suuttimet, koska 1 & 3 oli uusittu jokin aika sitten.
Nyt lähtee nätisti käyntiin, mutta kiihdyttäessä täristää melkoisesti. Antaa vikakoodin P0087, alhaisesta railipaineesta.
Suutin arvot tyhjäkäynnillä; Ajossa;
Cyl 1. -1.31 -3.01
Cyl 2. 0.79 2.28
Cyl 3. -0.46 -1.46
Cyl 4. 0.98 2.14
Olisko tuosta nyt sitten 1 suutin rikki?
Noilla hetkillä kun ajaa tasa kaasulla, ja tuo ykkösen korjaus makaa pohjassa, on railipaineen pyyntö ja toteutuminen tosi lähellä toisiaan. Jotenkin en siis jaksaisi uskoa pumppuvikaa. Määräsuuttimen reiässä ei näy silppua.
Kohta menee roskiin koko romu.
Ideoita/ ajatuksia?
Kiitos!
Ja niin, unohtui mainita että kolmospytyn pakoventtiili oli syyllinen siihen alhaiseen puristukseen 3 pytyssä.
Mulla on tämmönen 2015 Amarok Cnfb moottorilla.
Ostin tuon rikkinäisenä diagnoosina, että 3 sylinteristä puuttuu puristuksia.
Eikä tuolloin tahtonut omillaan lähteä käyntiinkään, paitsi startti sprayllä. Kakkosen suutin taisi vuotaa paineet kiskosta.
Oli tuon diagnoosin jälkeen seissyt vuoden verran, ja vettäkin oli tankissa.
Tein tuohon kansiremontin, ja uusin 2 & 4 suuttimet, koska 1 & 3 oli uusittu jokin aika sitten.
Nyt lähtee nätisti käyntiin, mutta kiihdyttäessä täristää melkoisesti. Antaa vikakoodin P0087, alhaisesta railipaineesta.
Suutin arvot tyhjäkäynnillä; Ajossa;
Cyl 1. -1.31 -3.01
Cyl 2. 0.79 2.28
Cyl 3. -0.46 -1.46
Cyl 4. 0.98 2.14
Olisko tuosta nyt sitten 1 suutin rikki?
Noilla hetkillä kun ajaa tasa kaasulla, ja tuo ykkösen korjaus makaa pohjassa, on railipaineen pyyntö ja toteutuminen tosi lähellä toisiaan. Jotenkin en siis jaksaisi uskoa pumppuvikaa. Määräsuuttimen reiässä ei näy silppua.
Kohta menee roskiin koko romu.
Ideoita/ ajatuksia?
Kiitos!
Ja niin, unohtui mainita että kolmospytyn pakoventtiili oli syyllinen siihen alhaiseen puristukseen 3 pytyssä.