Mulla on menossa koneenrakennusprojekti, jossa vaurioituneen AEL-moottori tilalle rakennetaan uusi AEL-kone AAT:n lohkosta. AAT-lohkossa oli valmiina männät ja kietokanget, ja kaikki muu otetaan vanhasta AEL-moottorista.
Kaikki muu on toistaiseksi hanskattu, paitsi yksi moottorin antureista.
Kysymys lienee pumpun ruiskutushetkeä ohjaavasta anturista, joka on AEL:ssä vasemmalla puolella 5-pytyn alla ihan kytkinboksin rajalla, mutta lohkon puolella omassa porauksessaan. AEL:ssä anturi haistelee kampiakselilla olevaa. 5-lovista kiekkoa.
AAT:ssä olisi vastaava anturi kiinni samalla puolella konetta, mutta heti kytkinkopan puolella ja erillisellä kiinnikepalalla kiinnitettynä. Haisteleeko anturi AAT:ssä vauhtipyörää vai onko AAT:ssä vastaava kiekko kampuralla kuin AEL:ssä ??
Kysymys kuuluu siis...Voiko ko. AAT:n anturia käyttää yhdessä AEL:n ECU:n kanssa ???
Kaikki muu on toistaiseksi hanskattu, paitsi yksi moottorin antureista.
Kysymys lienee pumpun ruiskutushetkeä ohjaavasta anturista, joka on AEL:ssä vasemmalla puolella 5-pytyn alla ihan kytkinboksin rajalla, mutta lohkon puolella omassa porauksessaan. AEL:ssä anturi haistelee kampiakselilla olevaa. 5-lovista kiekkoa.
AAT:ssä olisi vastaava anturi kiinni samalla puolella konetta, mutta heti kytkinkopan puolella ja erillisellä kiinnikepalalla kiinnitettynä. Haisteleeko anturi AAT:ssä vauhtipyörää vai onko AAT:ssä vastaava kiekko kampuralla kuin AEL:ssä ??
Kysymys kuuluu siis...Voiko ko. AAT:n anturia käyttää yhdessä AEL:n ECU:n kanssa ???