Terve,
Muutaman viestin jo kerennyt foorumille kirjoittaa ja nyt vasta päätin rustata autosta oman ”projektikertomuksen”. Pitkään vaivannut autokuume yltyi niin pahaksi, että oli pakko laittaa vanha uskollinen palvelija Octavia RS myyntiin. Muutama kriteeri uudelle autolle oli ehdottomat: automaatti, neliveto ja bluetooth. Nettiä selasin useasti yö myöhään ja toistakymmentä tarjouspyyntöä lähetin, kunnes tärppäsi.
Otin A4:sen yön yli koeajoon ja tykkäsin pirusti, mutta vielä järki sanoi, että käy testaamassa A6:nen (C6 korimalli), koska siinä paremmat tilat. Käytiin koko perheen voimin katsomassa A6:sta, mutta jotenkin se ei iskenyt. Multitronic, laiska 170 heppanen etuveto ei vain tuonut sitä tunnetta, että tämä on pakko saada.
Seuraava päivä koitti enkä vieläkään keksinyt rahoilleni parempaa vastinetta, joten soitin A4:sen myyjälle ja sovittiin kaupoista. Auto on siis profiilissa kuvattu Audi A4 Avant 2.0TFSI Business Quattro S-tronic vuosimallia 2010. Kilometrejä autossa hankinta hetkellä noin 84tkm.
Auto ollut minulla nyt vajaat pari viikkoa ja pirun tyytyväinen olen hankintaani. S-tronic toimii hienosti eikä öljyä kulu tippaakaan, kiitos juuri tehdyn mäntäremontin.
Naurattaa oikein, kun sanoin vaimolleni aikoinaan, että Octavian jälkeen ostan aivan perus perheauton, jota en sitten harrasta yhtään. Noh, eihän se nyt ihan niin mennyt. Uuden ratin laitoin tilaukseen pari päivää auton oston jälkeen ja lisää tavaraa olisi listalla. :)
Varustelistasta ne tärkeimmät: (ei mitään varusteiden juhlaa)
- Business paketti
- Audi Sound System
- Musta sisäkatto
- Sporttipenkit
- Sport alusta
Suunnitelmissa:
- Ratin vaihto - check
- Kesävanteet - check (EtaBeta Venti R 19x9 ET38)
- Madallus - check
- APR Stage 1 Softaus - check
- Revo Intake - check
- GFB DV+ - check
- APR Stage 2 + APR Downpipe
- RS-maski
- Sport diffuusori
- Peruutuskamera
- Kaiuttimien päivitys ja ovien vaimennus
Näillä eväillä lähdetään projektia viemään eteenpäin. Tämän kesän tavoitteena ratin lisäksi vielä vanteet ja ehkä madallus. Kuvia lisään kunhan mökiltä kotiudutaan ja saan auton pestyä, mutta eipä tuossa perus ibis white B8:ssa mitään ihmeellistä ole. :)
Muutaman viestin jo kerennyt foorumille kirjoittaa ja nyt vasta päätin rustata autosta oman ”projektikertomuksen”. Pitkään vaivannut autokuume yltyi niin pahaksi, että oli pakko laittaa vanha uskollinen palvelija Octavia RS myyntiin. Muutama kriteeri uudelle autolle oli ehdottomat: automaatti, neliveto ja bluetooth. Nettiä selasin useasti yö myöhään ja toistakymmentä tarjouspyyntöä lähetin, kunnes tärppäsi.
Otin A4:sen yön yli koeajoon ja tykkäsin pirusti, mutta vielä järki sanoi, että käy testaamassa A6:nen (C6 korimalli), koska siinä paremmat tilat. Käytiin koko perheen voimin katsomassa A6:sta, mutta jotenkin se ei iskenyt. Multitronic, laiska 170 heppanen etuveto ei vain tuonut sitä tunnetta, että tämä on pakko saada.
Seuraava päivä koitti enkä vieläkään keksinyt rahoilleni parempaa vastinetta, joten soitin A4:sen myyjälle ja sovittiin kaupoista. Auto on siis profiilissa kuvattu Audi A4 Avant 2.0TFSI Business Quattro S-tronic vuosimallia 2010. Kilometrejä autossa hankinta hetkellä noin 84tkm.
Auto ollut minulla nyt vajaat pari viikkoa ja pirun tyytyväinen olen hankintaani. S-tronic toimii hienosti eikä öljyä kulu tippaakaan, kiitos juuri tehdyn mäntäremontin.
Naurattaa oikein, kun sanoin vaimolleni aikoinaan, että Octavian jälkeen ostan aivan perus perheauton, jota en sitten harrasta yhtään. Noh, eihän se nyt ihan niin mennyt. Uuden ratin laitoin tilaukseen pari päivää auton oston jälkeen ja lisää tavaraa olisi listalla. :)
Varustelistasta ne tärkeimmät: (ei mitään varusteiden juhlaa)
- Business paketti
- Audi Sound System
- Musta sisäkatto
- Sporttipenkit
- Sport alusta
Suunnitelmissa:
- Ratin vaihto - check
- Kesävanteet - check (EtaBeta Venti R 19x9 ET38)
- Madallus - check
- APR Stage 1 Softaus - check
- Revo Intake - check
- GFB DV+ - check
- APR Stage 2 + APR Downpipe
- RS-maski
- Sport diffuusori
- Peruutuskamera
- Kaiuttimien päivitys ja ovien vaimennus
Näillä eväillä lähdetään projektia viemään eteenpäin. Tämän kesän tavoitteena ratin lisäksi vielä vanteet ja ehkä madallus. Kuvia lisään kunhan mökiltä kotiudutaan ja saan auton pestyä, mutta eipä tuossa perus ibis white B8:ssa mitään ihmeellistä ole. :)
Comment