Minä Sulo Vileninä ja toveri hopsiksen avustamana hankin eräänlaisen harvinaisuuden, eli porrasperäisen ja V-moottorisen urS4:n. Kilometrejä mittarissa on ollut ainakin viimeiset kaksi vuotta 352tkm, joten todellinen ajomäärä varmasti lähentelee neljääsataa, mutta silti auto on melko hyvässä ryhdissä ja toimiva kulkine, poislukien pari pientä sähköjuttua.
Moottoriin heitin ensitöikseni uuden hammashihnan, muutaman sytkäosan, sekä uudet öljyt. Myös lämppärin kenno tuli vaihdettua pienen nestevuodon johdosta. Näillä toimenpiteillä saatiin alustavasti auto jokapäiväiseen ajoon.
Daily driverina vanha ässä on aina pelkkää projektia, joten päivittelen pikkuhiljaa mitä autolle tulee tehtyä. Alkuunsa sähkövikojen parsimista, ulkonäön yleistä kohentamista ja ehkä lälhitulevaisuudessa maalausjuttuja.
Klikkaamalla isompia kuvia.



Moottoriin heitin ensitöikseni uuden hammashihnan, muutaman sytkäosan, sekä uudet öljyt. Myös lämppärin kenno tuli vaihdettua pienen nestevuodon johdosta. Näillä toimenpiteillä saatiin alustavasti auto jokapäiväiseen ajoon.
Daily driverina vanha ässä on aina pelkkää projektia, joten päivittelen pikkuhiljaa mitä autolle tulee tehtyä. Alkuunsa sähkövikojen parsimista, ulkonäön yleistä kohentamista ja ehkä lälhitulevaisuudessa maalausjuttuja.
Klikkaamalla isompia kuvia.




Comment