Useamman vuoden kesäautohaaveilun jälkeen pihaan saapui Audi Cabriolet. Tästä ei ole tarkoitus tehdä mitään suurempaa projektia, vaan fiksailla tiedossa olevia kunnostuskohteita ja huoltaa sitä mukaa, kun jotain ilmenee.
Auto on varustettu 2.8-litraisella AAH-moottorilla ja sen jatkeena on automaattivaihteisto. V6-moottoriin päädyttiin, koska niistä on enemmän kokemusta kuin nelos- tai vitoskoneisista. Ja mallisarjan tehokkain kuulostaa aina hienommalta :) Automaatti sen sijaan ei ollut alkuun toivelistalla, mutta koeajon jälkeen se ei enää tuntunut hassummalta vaihtoehdolta tällaiseen cruisailupeliin.
Varustelistalta on rastittu sähkötoiminen katto, ilmastointi ja harmaa nahkasisusta. Ysäritunnelman kruunaavat jalopuulistat ja puinen Nardin ratti, joka lienee kuitenkin asennettu jälkikäteen.
Autolla on kattava huoltohistoria ja viime aikoinakin on huolleltu, mutta hieman olisi puuhasteltavaakin.
-katon "takalasi" pitäisi vaihdattaa
-tuuning-takapönttö mölisee häiritsevästi
-nahkapenkeistä on muutamasta kohdasta kulunut väriä pois


Auto on varustettu 2.8-litraisella AAH-moottorilla ja sen jatkeena on automaattivaihteisto. V6-moottoriin päädyttiin, koska niistä on enemmän kokemusta kuin nelos- tai vitoskoneisista. Ja mallisarjan tehokkain kuulostaa aina hienommalta :) Automaatti sen sijaan ei ollut alkuun toivelistalla, mutta koeajon jälkeen se ei enää tuntunut hassummalta vaihtoehdolta tällaiseen cruisailupeliin.
Varustelistalta on rastittu sähkötoiminen katto, ilmastointi ja harmaa nahkasisusta. Ysäritunnelman kruunaavat jalopuulistat ja puinen Nardin ratti, joka lienee kuitenkin asennettu jälkikäteen.
Autolla on kattava huoltohistoria ja viime aikoinakin on huolleltu, mutta hieman olisi puuhasteltavaakin.
-katon "takalasi" pitäisi vaihdattaa
-tuuning-takapönttö mölisee häiritsevästi
-nahkapenkeistä on muutamasta kohdasta kulunut väriä pois
Comment