Niin siinä sitten kävi, että Japani intoilijasta tuli Audin omistaja.
RS6 tuli taloon muutama viikko sitten. Autolla mittarissa 210tkm ja kaikesta päätellen voisi pitää paikkaansa. Ajoa takana vasta muutama sata km mutta tekniikka tuntuisi toimivan hyvin ja tehot persdynolla mitattuna tallella.
Huoltoahan auto kaipaa ja tähän mennessä hankittua:
- Zimmermanin alkuperäistä vastaavat levyt
- Redstuff palat
- NGK tulpat
- Motulin 8100 (501.01) moottoriöljyt
- Laatikkoöljyt
- Ilma-, bensa- ja öljysuodattimet
- 245/35R19 Linglong renkaat
- Ajovalokytkin (oli kulunut)
Perushuollon jälkeen testaillaan enemmän, mutta näin alkuun fiilikset ovat positiiviset.
Maalipinta savetettiin ja päälle colliniten kovavaha. Punainen nahkasista on melko erikoinen! Nahat puhdistettiin ja käsiteltiin nahanhoitoaineilla. Sisusta on siisti ja ajovalokytkin oli oikeastaan ainoa huomiota vaativa kohta. Takakontiin voisi hankkia rullaverhon niin tekisi vielä sikaosastosta siistin.
RS6 tuli taloon muutama viikko sitten. Autolla mittarissa 210tkm ja kaikesta päätellen voisi pitää paikkaansa. Ajoa takana vasta muutama sata km mutta tekniikka tuntuisi toimivan hyvin ja tehot persdynolla mitattuna tallella.
Huoltoahan auto kaipaa ja tähän mennessä hankittua:
- Zimmermanin alkuperäistä vastaavat levyt
- Redstuff palat
- NGK tulpat
- Motulin 8100 (501.01) moottoriöljyt
- Laatikkoöljyt
- Ilma-, bensa- ja öljysuodattimet
- 245/35R19 Linglong renkaat
- Ajovalokytkin (oli kulunut)
Perushuollon jälkeen testaillaan enemmän, mutta näin alkuun fiilikset ovat positiiviset.
Maalipinta savetettiin ja päälle colliniten kovavaha. Punainen nahkasista on melko erikoinen! Nahat puhdistettiin ja käsiteltiin nahanhoitoaineilla. Sisusta on siisti ja ajovalokytkin oli oikeastaan ainoa huomiota vaativa kohta. Takakontiin voisi hankkia rullaverhon niin tekisi vielä sikaosastosta siistin.

Comment