Raapustampahan uhallanikin vähän juttua omasta kotterosta tänne.
Aihio
-4F Sedan vm. 05
-BMK 165kw
-Tiptronic
-Mittarissa nyt 292tkm
Sakemanni on pari lisävarustettakin tähän laittanu:
Sähkösäätöset sport-jakkarat
-Täys nahkanen sisusta (tää on musta sisältäkin)
-quattro Gmbh sport paket;reikä nahkanen ratti s-line logolla ja napeilla, kepin nuppi rei'itetty, musta sisäkatto, alusta -30mm(?), 347mm laikat jarruissa
-MMI High+navi+Bose
-AFS+ xenon
-Lasinen kattoluukku
-Vakkari
-Vetokoukku
Itelläni ollu n. 10kk /40tkm. Kaiken laista pientä käpöstelly ja karsinu sen pahimman pappatunturi lookin pois (tai enhän minä tiiä mitä mieltä muut on)
Muutoksia
- Audi music interface
-Jouset KAW 55/40 (pudotti muuten 70mm edestä ja n. 60mm takaa verrattuna vakio alustaan. Maavaraa matalimmasta kohdasta <10cm) Sen verran hyvä on tällä setupilla että en muuta alustaa mihinkään. Kassit ja pussit jos tulee niin autokin vaihtuu kyllä sitten.
-kusikalvoo
-ujot kiinantinat kesäksi
-LED:t kusilamppujen tilalla (paitti sumarit kun ovat vielä kalvotetut)
Kenties tulevaisuudessa?
-vähemmän ujot ja piireissä hyväksytymmät vanteet
-uusi maalipinta (tuo rekan lokarin kairaama maalinpuute apparin ovessa ainakin+myllytys)
Kuvia aika järjestyksessä; pari viikkoo mulla olleena-> talvilookki uusilla jousilla-> nykytilanne
Aihio
-4F Sedan vm. 05
-BMK 165kw
-Tiptronic
-Mittarissa nyt 292tkm
Sakemanni on pari lisävarustettakin tähän laittanu:
Sähkösäätöset sport-jakkarat
-Täys nahkanen sisusta (tää on musta sisältäkin)
-quattro Gmbh sport paket;reikä nahkanen ratti s-line logolla ja napeilla, kepin nuppi rei'itetty, musta sisäkatto, alusta -30mm(?), 347mm laikat jarruissa
-MMI High+navi+Bose
-AFS+ xenon
-Lasinen kattoluukku
-Vakkari
-Vetokoukku
Itelläni ollu n. 10kk /40tkm. Kaiken laista pientä käpöstelly ja karsinu sen pahimman pappatunturi lookin pois (tai enhän minä tiiä mitä mieltä muut on)
Muutoksia
- Audi music interface
-Jouset KAW 55/40 (pudotti muuten 70mm edestä ja n. 60mm takaa verrattuna vakio alustaan. Maavaraa matalimmasta kohdasta <10cm) Sen verran hyvä on tällä setupilla että en muuta alustaa mihinkään. Kassit ja pussit jos tulee niin autokin vaihtuu kyllä sitten.
-kusikalvoo
-ujot kiinantinat kesäksi
-LED:t kusilamppujen tilalla (paitti sumarit kun ovat vielä kalvotetut)
Kenties tulevaisuudessa?
-vähemmän ujot ja piireissä hyväksytymmät vanteet
-uusi maalipinta (tuo rekan lokarin kairaama maalinpuute apparin ovessa ainakin+myllytys)
Kuvia aika järjestyksessä; pari viikkoo mulla olleena-> talvilookki uusilla jousilla-> nykytilanne
Comment