Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Onhan se periaatteessa, mutta jos jotain hajoaa kunnolla niin 82,5 mm männänkäään kanssa ei jää hirveästi pelivaraa. Eli huonolla tuurilla se on kerrasta vaihtokunnossa.
Vähän offtopic, mutta mitäköhän tuo RS4 ASJ/AZR lohko mahtaa vakiona sietää verrattuna vaikka S4 AGB lohkoon korsetilla? Kumpi valinta on parempi stroukkiaihioks? Parashan ois sit kai RS4 lohko korsetilla. Ja ketäs myy tän hetken kireimmät korsetit ;)?
Joutui tilaushetkellä hieman budjetoimaan, eli otin ilman... Vielähän noita saisi suomestakin, muistaakseni joskus näin marteliuksella olevan pinnoiteita mäntiin.
Mulla on sit vuokrattavana stressilevy ja kansi kun porautat lohkoa.
Mahtava homma, otan varmasti asian tiimoilta yhteyttä.
Onhan se periaatteessa, mutta jos jotain hajoaa kunnolla niin 82,5 mm männänkäään kanssa ei jää hirveästi pelivaraa. Eli huonolla tuurilla se on kerrasta vaihtokunnossa.
Kyllä tässä eletään toivossa ettei antautuisi vielä näillä tehoilla ja palikoilla. Älkää edes pelotelko moisella, yöunet menee :D
Kiitti paljon linkistä. Jäänyt lukematta tuo vaikka on tullut aika paljon audizinea selailtua.
Tarkkana pitää olla välysten kanssa ainakin ja tosiaan noita pinnoituksia vielä miettiä.
Onko niistä helmojen pinnoitteista mitään faktaa että niistä on hyötyä? Olisi kiva tietää ennen kun ite tilaan mäntäsarjan (nimimerkki sormi tilausnapilla :) )... Männän lakipinnoitteen hyödystä en ole niinkään varma, kun sitten enemmin lämpöä menee kanteen? Ja minulla ainakin kun viinalla käyttää niin tuskin sieltä puolelta lämpövaaraa tulee. Onko noissa minun jorinoissa mitään järkeä?
Niin siis jos yhden paikan pinnoittaa lämpöjen takia, niin sitten on parempi pinnoittaa myös pakokanavat -> lämpöä lisää pakosarjoille -> pinnoita pakosarjat -> lisää lämpöä turbiinikotelolle, pinnoita sekin jne...
En meinannut korsettia laittaa kun on "maltilliset" tehot tähtäimessä...
Just soittelin koneistamolle. Noin kuutisenkymppiä/sylinteri + jotain päälle jos stressilevyn kanssa puljaa, ei paha. Linjahoonauksessa olisi ehkä jotain ongelmaa mutta katsellaan sitä sitten. Heinäkuulle vaan saattaa kestää kun on jonoa ja kesälomia sotkemassa mutta väliäkös tuolla kun on ahtimetkin köyhällä hankkimatta...
Vähän noista pinnoitteista tässä lueskellut niin kyllähän ne männät kannattaisi jossain pinnoittaa. Ja ehkä myös palotila...
Palotila ei niin välttämätön, männät kannattaa ehdottomasti. Kuitenkin aika nopeasti liikkuva osa koneessa joten lämmön hallinta siinä paikassa tärkeää.
Ecs ei pettänyt taaskaan. Sieltä löysin osanumerot.
Tepoltahan nuo kannattaa tilata ehdottomasti.
Juuri kävin kokeilemassa että kampura mahtuu paikalleen ja laakerit istui veiveihin, huh :D
Tuli ylimääräinen taka-akseli hommattua.
Tarkoitus oli puhaltaa tuo ja maalata. Kaikki puslat tietenkin uusiksi myös.
Onkos porukka huomannut mitään eroa vakiopuslilla vs. polyuretaanisilla?
Hintaero on ainakin varmasti aika huomattava...
Koitin noita katella parista virolaisesta puljusta mutta aika huonosti oli valikoimaa.
Mitäs ne oli nimeltään ne yksinäiset tukivarret jotka on siinä kolmiovarren juuressa?
Juu tämähän se meni muuten avk:lle ja mun puolesta tän saapi poistaa. Moottoriprojekti kyllä jatkuu budjetin sallittaessa. Tuli nogaro ässä hankittua tilalle ja siitä jossain välissä laitan uutta tarinaa
Comment