Tulipa tuossa kesällä hankittua itselle ensimmäinen audi. Ennen tätä ollut volvoja enimmäkseen ja nyt sit otettiin merkin vaihto.
Auto on vm.2004, ajettu melkein 180tkm. Varusteita Sline sisäpaketti ja takapuskuri. puskuri vaihdettu ilmeisesti jälkeenpäin samalla maalattu oikeata takalokasuojaa jota ei ole viitsitty edes häivyttää kunnolla tai myllyttää..
Muut varusteet/mitä autossa oli osto hetkellä
Nahka alcantara penkit, kolmipuolaratti, audin subbari takaluukussa, automaattiilmastointi, takaikkunat veiveillä, Remuksen takapöntöt, Bsr optiflow, S4 alalistat, depon mustapohjaiset umpiot, talvi vanteina audin 5-puolaiset 7.5x17, kesälle oli artec turbo p:t 8,5x18 jotka myin ja tilalle tulivat turbo p 9x18 ja 10x18, nuo nyt tuli tähän hätään mielees
itsellä suunnitelmissa pienoinen auton piristäminen ja muuten ulkokuoren muuttaminen enemmän omaa silmää mielyttäväksi.
Audiin hankin forgen splitR bypassin melkein samantien kun auton sain. Hetki sen jälkeen sanoi huohotinventtiili sopimuksen irti ja tuli sopivat 6 vikakoodia siitä. nooh uusi maksoi marmorilta sen 12€. uusi paikoilleen ja taas pelitti.
kuukausi sitten vaihdoin vähän noita jäähdytinnestelaippoja moottoriin. vaihtoon menivät termarinkotelo, sokeatulppa ja vesilaippa (paska irroittaa). Noissa hommissa vierähti yksi lauantai päivä kokonaan.
Jarrut piti päivitellä ennen katsastusta uusiin kun jarrulevyt olivat todella kuluneet ympäri auton ja mittojen mukaankin alimitoissaan. Joten tilalle Zimmermanin reikälevyy ja uutta palaa.. Nooh tällä hetkellä auto noin kuluvien osien osalta hyvässä kunnossa ainakin melkein kaksoismassa vauhtipyörä ravistaa pikkaisen. Siihen päivitystä kun saa rahoituksen kohilleen.
Sumuvalot kalvoitin keltaiseksi, myös sivuvilkut ja takavalojen kirkasosuus on kalvoitettu mutta punaisella kalvolla.
Dopelta hankin Oem sline alustan jonka vaihdoin autossa olleen tilalle kun motarin montuissa perä jätätti pomppimaan ja samalla eteen vaihdoin nuo jousilautaset myös kun tuntui että audi kulki keulapystyssä, remontin jälkeen näyttää paljon paremmalta ja myös ajo mukavuus nousi kun ei perä vetele omiaan..
Autoon tullut hankittua päivitys osaa kuten
sline etupuskuri (asennettu)
takaluukunlippa (Asennettu)
S4 mustamaski (asennettu)
Uudet kesävanteet Artec turbo p 9 ja 10 leveenä (lipit pitäisi kiillotella jää kevääseen)
eteen bonrath jousilautaset (asennettu)
Orkkis umpiot (pitäisi purkaa ja maalailla) Toinen purettuna
Teräspunosjarruletkut (asennettu)
S4 Alakeskiritilä (asennettu)
K04-015 tai hybridi
Fmic tai bex:n toinen cooleri
custom softa
pakosarja (ehkä)
Suuttimet
kytkin (ensisijainen ja tilattu)
Keskipöntön jättäminen pakoputkesta kokonaan pois
Cupranlippa (ehkä)
Cat delete
Hankintalistalla:
Nokkien välisen ketjun uusiminen ja samalla ehkä myös kiristimen katsotaan nyt rupeeko pitämään ääntä.
Korkeussäädettävä alusta
Osien hankinnat ja muut menee aikalailla budjetin mukaan ja se ei ole kovinkaan suuri kun opiskelen tällä hetkellä ja koitan samalla rakentaa aina kun mahdollista niin autoa. mutta yritän projektia pitää yllä kuitenkin!
https://picasaweb.google.com/1044482...1255798/Kuvia#
Auto on vm.2004, ajettu melkein 180tkm. Varusteita Sline sisäpaketti ja takapuskuri. puskuri vaihdettu ilmeisesti jälkeenpäin samalla maalattu oikeata takalokasuojaa jota ei ole viitsitty edes häivyttää kunnolla tai myllyttää..
Muut varusteet/mitä autossa oli osto hetkellä
Nahka alcantara penkit, kolmipuolaratti, audin subbari takaluukussa, automaattiilmastointi, takaikkunat veiveillä, Remuksen takapöntöt, Bsr optiflow, S4 alalistat, depon mustapohjaiset umpiot, talvi vanteina audin 5-puolaiset 7.5x17, kesälle oli artec turbo p:t 8,5x18 jotka myin ja tilalle tulivat turbo p 9x18 ja 10x18, nuo nyt tuli tähän hätään mielees
itsellä suunnitelmissa pienoinen auton piristäminen ja muuten ulkokuoren muuttaminen enemmän omaa silmää mielyttäväksi.
Audiin hankin forgen splitR bypassin melkein samantien kun auton sain. Hetki sen jälkeen sanoi huohotinventtiili sopimuksen irti ja tuli sopivat 6 vikakoodia siitä. nooh uusi maksoi marmorilta sen 12€. uusi paikoilleen ja taas pelitti.
kuukausi sitten vaihdoin vähän noita jäähdytinnestelaippoja moottoriin. vaihtoon menivät termarinkotelo, sokeatulppa ja vesilaippa (paska irroittaa). Noissa hommissa vierähti yksi lauantai päivä kokonaan.
Jarrut piti päivitellä ennen katsastusta uusiin kun jarrulevyt olivat todella kuluneet ympäri auton ja mittojen mukaankin alimitoissaan. Joten tilalle Zimmermanin reikälevyy ja uutta palaa.. Nooh tällä hetkellä auto noin kuluvien osien osalta hyvässä kunnossa ainakin melkein kaksoismassa vauhtipyörä ravistaa pikkaisen. Siihen päivitystä kun saa rahoituksen kohilleen.
Sumuvalot kalvoitin keltaiseksi, myös sivuvilkut ja takavalojen kirkasosuus on kalvoitettu mutta punaisella kalvolla.
Dopelta hankin Oem sline alustan jonka vaihdoin autossa olleen tilalle kun motarin montuissa perä jätätti pomppimaan ja samalla eteen vaihdoin nuo jousilautaset myös kun tuntui että audi kulki keulapystyssä, remontin jälkeen näyttää paljon paremmalta ja myös ajo mukavuus nousi kun ei perä vetele omiaan..
Autoon tullut hankittua päivitys osaa kuten
sline etupuskuri (asennettu)
takaluukunlippa (Asennettu)
S4 mustamaski (asennettu)
Uudet kesävanteet Artec turbo p 9 ja 10 leveenä (lipit pitäisi kiillotella jää kevääseen)
eteen bonrath jousilautaset (asennettu)
Orkkis umpiot (pitäisi purkaa ja maalailla) Toinen purettuna
Teräspunosjarruletkut (asennettu)
S4 Alakeskiritilä (asennettu)
K04-015 tai hybridi
Fmic tai bex:n toinen cooleri
custom softa
pakosarja (ehkä)
Suuttimet
kytkin (ensisijainen ja tilattu)
Keskipöntön jättäminen pakoputkesta kokonaan pois
Cupranlippa (ehkä)
Cat delete
Hankintalistalla:
Nokkien välisen ketjun uusiminen ja samalla ehkä myös kiristimen katsotaan nyt rupeeko pitämään ääntä.
Korkeussäädettävä alusta
Osien hankinnat ja muut menee aikalailla budjetin mukaan ja se ei ole kovinkaan suuri kun opiskelen tällä hetkellä ja koitan samalla rakentaa aina kun mahdollista niin autoa. mutta yritän projektia pitää yllä kuitenkin!
https://picasaweb.google.com/1044482...1255798/Kuvia#
Comment