Tällainen coupe quattro typ85 vm -88 löytyi täältä pohjanmaan pellolta. Auto oli kauan aikaa myynnissä eikä halukkaita ottajia ollut joten se päätyi minulle. Auto on tuotu ruottista 6v sitten. Auto seisoi koko kesän heinikossa kunnes muutama viikko sitten se purettiin täysin ja pestiin höyry pesurilla. Auto on tosi hyvässä hapessa lukuun ottamatta muutamaa kohtaa. Kuskin lattiassa pari pientä reikää. Oikea takakylki korjattu aikoinaan ja ruostunut puhki hitsauskohdasta. Oikea etunurkka kans vaihdettu joskus ja on ruostunut puhki hitsaussaumoista. Mutta muuten ei ollut minkäänlaista ruosteen alkua lokareitten alla tai pohjassa. Auton mittarissa 200tkm.
Suunnitelmissa on tekniikan vaihto 20vt.n Sopiva elinten luovuttaja löytyi jo ja purettiin viime viikolla. Sporttisemmat lasikuitu levikkeet on myös suunnitteilla jotta saadaan se leveys oikeaksi. Kaarista ym asioista en ole vielä varma, aika näyttää.
Kuvia ym tulee sitten kun jaksaa päivittää tai jotain tapahtuu, tallilla kun ei edes ehdi käydä joka viikko.
Korityöt on ulkoistettu koska joku muu osaa sen 110% varmuudella paremmin kuin minä.
Suunnitelmissa on myös että tämä valmistuisi kesäksi mutta vuosi vielä avoin.
Suunnitelmissa on tekniikan vaihto 20vt.n Sopiva elinten luovuttaja löytyi jo ja purettiin viime viikolla. Sporttisemmat lasikuitu levikkeet on myös suunnitteilla jotta saadaan se leveys oikeaksi. Kaarista ym asioista en ole vielä varma, aika näyttää.
Kuvia ym tulee sitten kun jaksaa päivittää tai jotain tapahtuu, tallilla kun ei edes ehdi käydä joka viikko.
Korityöt on ulkoistettu koska joku muu osaa sen 110% varmuudella paremmin kuin minä.
Suunnitelmissa on myös että tämä valmistuisi kesäksi mutta vuosi vielä avoin.
Comment