Mä kävin Hagströmiltä kysymässä, oisko ollu 2008, mun edelliseen B7:aan kulmien tarkastusta alusta laiton jälkeen, niin hinta oli 60€ plus säätötyöt päälle silloisen tuntitaksan mukaan. Pärstäkerroinko vaikutta... ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S4 B7 Avant
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Outoa :) http://www.hagstrom.fi/hinnasto.htm
Tietty mulla on ollu vajaavetoja.
Eikä toi Bosch Car Service ny voi ihan huonokaan olla, paljonhan siellä porukka käyttää autojaan.
Itsellä ny ollu vaan tollaset kokemukset.
Comment
-
-
Minkälaisiin kulutuslukemiin olet tällä ässällä päässyt?
Comment
-
Tähän mennessä pitää antaa pointsit tolle Bosch-huollolle. Vein tänään auton pajalle ja työn vastaanottaja nauroi, että: "Ai tää on se, joka me alotettiin jo eilen.." Mä olin ihan huuli pyöreenä, että mitä? Jotenkin olin siis onnistunut itse sössimään päähäni, että huolto olisi tänään perjantaina vaikka oikeasti aika olikin jo eilen. Noh, kaveri otti sen kuitenkin sisään ja sanoi, että eiköhän se ehditä tuossa tekemään. Olivat eilen soitelleetkin, mutta mulla tietenkin puhelin kotona ja itse töissä ilta-kahdeksaan asti.
Comment
-
Aavistuksen on keula alhaalla perään nähden. Vaihdoitko jousilautaset samalla kertaa kun laitatit nuo H&R:n vieterit?
Comment
-
Jep lautaset meni paikoilleen samalla. Keula saakin mun makuun olla alempana kuin perä, mutta jotenkin musta tuntuu, että nyt meni ehkä liikaa. Yllättävän paljon nuo lautaset tekee. Ei tuo kuvausalustakaan ole kyllä paras mahdollinen, toiselta puolen näyttää hitusen tasapainoisemmalta. Katotaan jos kehtaan käydä vielä räppäämässä yhden kuvan..
E. Parit kuvat lisätty.Viimeksi muokannut KuiKelo; 9.9.2011, 18:42.
Comment
-
Comment
-
-
Orkkis B5:n lautasten kanssa voisi olla aika hyvä.
http://www.audizine.com/forum/showth...out-the-stance
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ixuv Näytä viestiOrkkis B5:n lautasten kanssa voisi olla aika hyvä.
http://www.audizine.com/forum/showth...out-the-stance
Comment
-
Siis eihän toi etupään nostoa kaipaa vaan perän laskua! Mun mielestä toi keula on niin hyvä noin ja mieluummin etukeno kuin se "madallettujen" audien peruskeuliminen. Oletko muuten lastannut mitään painavaa konttiin? Voi meinaan olla että asettuu vielä hieman - keulassahan sulla painoa riittää joten asento löytyi nopeammin :D Enemmän tuo kyllä tippui kuin oletin - yllättävä muttei minun silmissäni huono käänne. Takajouset jousipajalle jotta prässäävät hiukan niin olisi pahuksen hyvä. On mulla tuolla nurkissa yhdet -40 eibachilaisetkin jos kiinnostaa niistä takajousia koittaa...Viimeksi muokannut ee-2; 10.9.2011, 00:29.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiEi sulla kuvaa olis tarjolla missään? Olikos sulla muuten ne -45mm. vakiosta madaltavat?
Comment
-
Ei taida valitettavasti löytyä apua noista, eikä sun Eibacheista.. Mun perä on nyt jo vissiin alempana, kuin Jarnolla, ainakin kuvien perusteella. Selityksenä tähän on se, että noiden ässän -30mm. jousien madallus on laskettu ässän vakiokorkeudesta joka on valmiiksi jo 20mm. matalampi, kuin vakio A4. Jarnon -45mm. on taas laskettu A4 vakioalustasta..
Positiivista on se, että tänään ajelin aamulla mökille, eikä missään kohtaa raapannut kiinni mihinkään. Ei motarin heitoissa, eikä mökkitien muhkuraisimmalla osuudellakaan..
Comment
-
Aina sama homma, ensin teippailen innolla sisälistoja ja sitten ne alkaa häiritsemään kun ovat teippiä.. :)
Nyt mietin tässä, kummatko olisi paremmat, kiiltävän mustat, vaiko alumiinin/hopean väriset listat.. Jotenkin "kokomusta" sisusta kyllä kiihottais enemmän. Hiilarilistoja ei tule, ihan puhtaasti niiden suolaisen hinnan takia..Viimeksi muokannut KuiKelo; 14.9.2011, 23:23.
Comment
Comment