Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 B7 Avant

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mä kävin Hagströmiltä kysymässä, oisko ollu 2008, mun edelliseen B7:aan kulmien tarkastusta alusta laiton jälkeen, niin hinta oli 60€ plus säätötyöt päälle silloisen tuntitaksan mukaan. Pärstäkerroinko vaikutta... ;)

Comment

• Outoa :) http://www.hagstrom.fi/hinnasto.htm

Tietty mulla on ollu vajaavetoja.

Eikä toi Bosch Car Service ny voi ihan huonokaan olla, paljonhan siellä porukka käyttää autojaan.
      Itsellä ny ollu vaan tollaset kokemukset.

Comment

• Katos katos.. Tietty alkaen hinnat on aina vähän niin ja näin. ;) Nimim. "Ikinä mistään alkaen hinnoilla selvinnyt.."

Comment

• Minkälaisiin kulutuslukemiin olet tällä ässällä päässyt?

Comment

• Minkälaisiin kulutuslukemiin olet tällä ässällä päässyt?
            Tällä hetkellä ajotietokone näyttää muistaakseni 12.6l. / 100km. En ole tieturin kakkospuolta kertaakaan nollannut auton ostettuani. Keskinopeus tässä kulutuslukemassa on muistaakseni alle 60km/h. Voin huomenna katsoa tämänhetkiset tarkat lukemat, kun saan auton taas ajoon.

Comment

• Tuollasta se näyttää minullakin. Pääasiassa ajo on semmosta 60kmh kaupungissa.

Comment

• Tähän mennessä pitää antaa pointsit tolle Bosch-huollolle. Vein tänään auton pajalle ja työn vastaanottaja nauroi, että: "Ai tää on se, joka me alotettiin jo eilen.." Mä olin ihan huuli pyöreenä, että mitä? Jotenkin olin siis onnistunut itse sössimään päähäni, että huolto olisi tänään perjantaina vaikka oikeasti aika olikin jo eilen. Noh, kaveri otti sen kuitenkin sisään ja sanoi, että eiköhän se ehditä tuossa tekemään. Olivat eilen soitelleetkin, mutta mulla tietenkin puhelin kotona ja itse töissä ilta-kahdeksaan asti.

Comment

• Nyt on tontissa, tosin keula taitaa olla liiaksikin, mitä suoraan sanoen hieman pelkäsinkin...

Comment

• Pics or GTFO !

Comment

• Paremman puutteessa..
                      Attached Files

Comment

• Aavistuksen on keula alhaalla perään nähden. Vaihdoitko jousilautaset samalla kertaa kun laitatit nuo H&R:n vieterit?

Comment

• Jep lautaset meni paikoilleen samalla. Keula saakin mun makuun olla alempana kuin perä, mutta jotenkin musta tuntuu, että nyt meni ehkä liikaa. Yllättävän paljon nuo lautaset tekee. Ei tuo kuvausalustakaan ole kyllä paras mahdollinen, toiselta puolen näyttää hitusen tasapainoisemmalta. Katotaan jos kehtaan käydä vielä räppäämässä yhden kuvan..

E. Parit kuvat lisätty.
                          Attached Files
                          Viimeksi muokannut KuiKelo; 9.9.2011, 18:42.

Comment

• Kyllä tuo alusta tekee ihmeitä. Näyttää todella hyvältä, mutta aavistuksen verran liian lintalta tuo keula.

Liekö sitten niin, jos/kun vaihtaa jousilautaset orggiksiin, että keulii?

Comment

• Liekö sitten niin, jos/kun vaihtaa jousilautaset orggiksiin, että keulii?
                              Se pelko mulla on kyllä myös persiissä, luulenpa, että se pitää silti kokeilla, koska itseä tuntuu häiritsevän..

Tässä vielä yksi sivuprofiilikuva.
                              Attached Files

Comment

• Suurinpiirtein samalta mullakin näytti madaltavien jousilautasten ja h&r:ien kanssa, orkkiksien vaihdon jälkeen ei (onneksi) ruvennut keulimaan, vaan on aika vaaterissa.

Comment

• Parempi se on kyllä keula maassa ku ylhäällä. Eli anna olla vaan noin. Sinnehän oli takaosastolle tulossa "kuormaakin", niin sittenhän se on balanssissa. ;)

Tosin kinttupoluillehan tuolla ei nyt ole m_i_t_ä_ä_n asiaa.

Comment

• Näyttää paremmalta tämä viimeinen sivukuva.

Samaa mieltä kuin quattro, anna lautasten olla.

Comment

• Suurinpiirtein samalta mullakin näytti madaltavien jousilautasten ja h&r:ien kanssa, orkkiksien vaihdon jälkeen ei (onneksi) ruvennut keulimaan, vaan on aika vaaterissa.
                                      Ei sulla kuvaa olis tarjolla missään? Olikos sulla muuten ne -45mm. vakiosta madaltavat?

Comment

• jos päätät niistä lautasista kuitenkin luopua niin mä ostan ne sulta pois.

Comment

• Orkkis B5:n lautasten kanssa voisi olla aika hyvä.

http://www.audizine.com/forum/showth...out-the-stance

Comment

• Kyl kannattaa kokeilla ainakin ne lautaset, ei näytä ny oikein tasapainoiselta. Vaikkei oma auto mikään huippumatala ole, niin on saman oloinen. En tykkää.
                                            Ehkä farkussa vielä hämää lisäksi kun toi perän linja on vielä korkeampi.

Oot kalvot repässy lampuista poijes.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja ixuv Näytä viesti
                                              Orkkis B5:n lautasten kanssa voisi olla aika hyvä.

http://www.audizine.com/forum/showth...out-the-stance
                                              Hyvä vinkki (ja linkin tieto että juurikin S-Line:n alusta saadaan noilla kontrolliin).

Comment

• Etupää putos about 65mm... aikamoista, kun ottaa huomioon, että jouset lupas 25 - 30 mm. Taidan heittää vakiolautaset paikoilleen. Luulen kyllä, että tulee aika hyvä. Etupää nyt kaaresta navan keskelle 305mm ja takana 330mm.

Comment

Siis eihän toi etupään nostoa kaipaa vaan perän laskua! Mun mielestä toi keula on niin hyvä noin ja mieluummin etukeno kuin se "madallettujen" audien peruskeuliminen. Oletko muuten lastannut mitään painavaa konttiin? Voi meinaan olla että asettuu vielä hieman - keulassahan sulla painoa riittää joten asento löytyi nopeammin :D Enemmän tuo kyllä tippui kuin oletin - yllättävä muttei minun silmissäni huono käänne. Takajouset jousipajalle jotta prässäävät hiukan niin olisi pahuksen hyvä. On mulla tuolla nurkissa yhdet -40 eibachilaisetkin jos kiinnostaa niistä takajousia koittaa...
                                                  Viimeksi muokannut ee-2; 10.9.2011, 00:29.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                                                    Ei sulla kuvaa olis tarjolla missään? Olikos sulla muuten ne -45mm. vakiosta madaltavat?
                                                    Juurikin nuo -45mm jouset on. Tuossa olisi joku kuva ilman noita lautasia, josta näkee jotenkin tuon stanssin:
                                                    Attached Files

Comment

Jarnon kuvan perusteella noi -45:t vaan taakse niin ai että. Saahan tuon suunnilleen suoraksi tolla jousilautasten vaihdolla mutta ei se sitten ole enää noin mukavan matala.

Comment

• Ei taida valitettavasti löytyä apua noista, eikä sun Eibacheista.. Mun perä on nyt jo vissiin alempana, kuin Jarnolla, ainakin kuvien perusteella. Selityksenä tähän on se, että noiden ässän -30mm. jousien madallus on laskettu ässän vakiokorkeudesta joka on valmiiksi jo 20mm. matalampi, kuin vakio A4. Jarnon -45mm. on taas laskettu A4 vakioalustasta..

Positiivista on se, että tänään ajelin aamulla mökille, eikä missään kohtaa raapannut kiinni mihinkään. Ei motarin heitoissa, eikä mökkitien muhkuraisimmalla osuudellakaan..

Comment

• Jotenkin hämmentävää että minulla näyttää suunnilleen samalta tuo korkeus mitä petterillä, mutta minulla on kuitenkin korkeussäädettävä ruuvattu todella alas, takana alimmassa asennossa ja petterillä tuli jo jousilla sama.

Comment

• Aina sama homma, ensin teippailen innolla sisälistoja ja sitten ne alkaa häiritsemään kun ovat teippiä.. :)

Nyt mietin tässä, kummatko olisi paremmat, kiiltävän mustat, vaiko alumiinin/hopean väriset listat.. Jotenkin "kokomusta" sisusta kyllä kiihottais enemmän. Hiilarilistoja ei tule, ihan puhtaasti niiden suolaisen hinnan takia..
                                                            Viimeksi muokannut KuiKelo; 14.9.2011, 23:23.

Comment

• Ylläri :) Itse kysymykseen: Jaa-a, molempi parempi varmaan? Itse tykkään alulistoista, kun antavat vähän ryhtiä muuten tummaan sisustaan. En tosin mustia ole livenä nähnytkään.

Comment

Working...
                                                              X