Saksalainen insinööritaito ei petä. Elikkä on tossa tommonen "projekti" kuin 5000 cs quattro vm 86. Auto on ollut perinteisessä kylmässä ladossa 9 vuotta ja hain sen pois kuukausi sitten kun sain hyvän hallin. Kaiken linnunkakin ja pölyn alta paljastui mahtava kunto. Alkuperäinen pearl white väri oli hyvässä kunnossa ja nahkasisustuksen homepilkut lähti helpolla pois.
Auton on kaveri tuonut Floridasta muuttoautona v 94 ja sillä on 110tml mittarissa. Kaverin muuttaessa kymmenen vuotta sitten kaukoitään audi ajettiin latoon josta sen kävin sitten pelastamassa. No eilen olin tallilla vähän sitä herkistelemässä. Laitoin mäntien päälle "ihmeainetta" ja vaihdoin öljyt. Vähän sähkölaitteisiin ruiskuttelin myös kemiaa. Akku kiinni ja toisella käyntiin!!! Vähän oli olkiluotoa ilmassa mutta ihmekös tuo.
Auto on tietenkin aivan ruosteeton ja täysin alkuperäisessä kunnossa kasettisoitinta myöden. Konetta kaveri kerkis jenkeissä pikkusen piristämään (n 250hv. ainakin 96). Aion pitää kiesin ulospäin täysin alkuperäisenä mutta tekniikka toki täytyy käydä läpi ja jos tuulet ovat suotuisat niin ensi kesänä kruisataan kattoluukku auki !
Kaikenlaiset neuvot toki otan kiitollisena vastaan.
Auton on kaveri tuonut Floridasta muuttoautona v 94 ja sillä on 110tml mittarissa. Kaverin muuttaessa kymmenen vuotta sitten kaukoitään audi ajettiin latoon josta sen kävin sitten pelastamassa. No eilen olin tallilla vähän sitä herkistelemässä. Laitoin mäntien päälle "ihmeainetta" ja vaihdoin öljyt. Vähän sähkölaitteisiin ruiskuttelin myös kemiaa. Akku kiinni ja toisella käyntiin!!! Vähän oli olkiluotoa ilmassa mutta ihmekös tuo.
Auto on tietenkin aivan ruosteeton ja täysin alkuperäisessä kunnossa kasettisoitinta myöden. Konetta kaveri kerkis jenkeissä pikkusen piristämään (n 250hv. ainakin 96). Aion pitää kiesin ulospäin täysin alkuperäisenä mutta tekniikka toki täytyy käydä läpi ja jos tuulet ovat suotuisat niin ensi kesänä kruisataan kattoluukku auki !
Kaikenlaiset neuvot toki otan kiitollisena vastaan.
Comment