Hankin auton noin puolitoistavuotta sitten pois kuleksimasta. Siinä ajassa on jotain oman maunmukaisia juttuja tullut tehtyä.
Auton ostaessani auto oli varsin mukavassa kunnossa. Tekniikkaa ja ulkokuorta oli jo käyty läpitte varsin mallikain suorituksin.
Kuitenkin muutaman kk ajeluitten jälkeen oli saatava jotain oman näköstä autoon. Tarkotus oli, että lähtisin melkomaltillisilla muodoilla ja orginaalimuotoja kunnioittaen muuttelemaan autoa.
Ensimmäisenä kesänä muokkasin etupuskurin uuteen uskoon, mihinkä en ole vielä kovin tyytyväinen. Silmääni sopisi S:än etupuskuri mutta se ei teknisistä syistä istu millään keulille kun cooleri ottaa liika rajusti vastaan.
Viime talvena sitten tuli jotain räpellettyä koulukiireiden ohella tallin pölyisissä nurkissa, kuten takapuskuri, kontti, takavaloa, musiikki vermeet kokonaan, sisustan osia, putkistoa, tekniikan kunnosteluja ja vielä jotai mittareita. Niin joo ja vanteet.
Tekniset tiedot:
vm.-96
1.8TQ
Moottori:
GT28RS ahdin + Pakosarja
3' Downpipe + 3' race katalysaattori
2.5' Simons putkisto
Iso cooleri
Isompi ilmamäärämittari
Kartiosuodatin
440ml Bosch Suuttimet
Walbro suurtehobensapumppu
Teräsvauhtipyörä + s2 audin uusi sacsh kytkin
Apexi avc-r ahtopainesäädin
Karalan ohjelmoima boxi
313hv 388Nm 1.3bar
Kori:
Caractere hiukan modifioitu korisarja
Rieger takalasinlippa, Rascal pikkulippa
Facelift tummapohjaiset etuvalot
Merkit poistettu
Kuskin peili kavennettu
Konepellissä ilmanpoistoaukko
Takakonttin rekkari kolo kavennettu
Alusta:
H&R Korkeussäädettävä alusta
RS4 Kallistuksenvakaajat
Uudet etutukivarret powerflex puslilla
Taakse vaihdettu uudet akuperäispuslat
8.5"x18" ja 9.5"x18" Rial Daytona Race
Edessä Brembo satulat 305mm levyillä
Sisusta:
Alkuperäinen musta sportsisusta
Sisustan osia maalattu korinväriin
Keskikonsolissa Apexin ahtopainesäädin, Apexi EL series ahtopainemittari, pakolämpömittari+ ohjausyksikkö, Apexi Turbo timmer
Audi tt poljinpinnat+ lepuutustuki
Hifit:
Alpine CDE-9886R soitin
Alpine PXA-H100 DSP
DLS Nobelium 1 dis ja DLS R5A mid
Helix E40 ja Carpower 1/800 Digi
Auton ostaessani auto oli varsin mukavassa kunnossa. Tekniikkaa ja ulkokuorta oli jo käyty läpitte varsin mallikain suorituksin.
Kuitenkin muutaman kk ajeluitten jälkeen oli saatava jotain oman näköstä autoon. Tarkotus oli, että lähtisin melkomaltillisilla muodoilla ja orginaalimuotoja kunnioittaen muuttelemaan autoa.
Ensimmäisenä kesänä muokkasin etupuskurin uuteen uskoon, mihinkä en ole vielä kovin tyytyväinen. Silmääni sopisi S:än etupuskuri mutta se ei teknisistä syistä istu millään keulille kun cooleri ottaa liika rajusti vastaan.
Viime talvena sitten tuli jotain räpellettyä koulukiireiden ohella tallin pölyisissä nurkissa, kuten takapuskuri, kontti, takavaloa, musiikki vermeet kokonaan, sisustan osia, putkistoa, tekniikan kunnosteluja ja vielä jotai mittareita. Niin joo ja vanteet.
Tekniset tiedot:
vm.-96
1.8TQ
Moottori:
GT28RS ahdin + Pakosarja
3' Downpipe + 3' race katalysaattori
2.5' Simons putkisto
Iso cooleri
Isompi ilmamäärämittari
Kartiosuodatin
440ml Bosch Suuttimet
Walbro suurtehobensapumppu
Teräsvauhtipyörä + s2 audin uusi sacsh kytkin
Apexi avc-r ahtopainesäädin
Karalan ohjelmoima boxi
313hv 388Nm 1.3bar
Kori:
Caractere hiukan modifioitu korisarja
Rieger takalasinlippa, Rascal pikkulippa
Facelift tummapohjaiset etuvalot
Merkit poistettu
Kuskin peili kavennettu
Konepellissä ilmanpoistoaukko
Takakonttin rekkari kolo kavennettu
Alusta:
H&R Korkeussäädettävä alusta
RS4 Kallistuksenvakaajat
Uudet etutukivarret powerflex puslilla
Taakse vaihdettu uudet akuperäispuslat
8.5"x18" ja 9.5"x18" Rial Daytona Race
Edessä Brembo satulat 305mm levyillä
Sisusta:
Alkuperäinen musta sportsisusta
Sisustan osia maalattu korinväriin
Keskikonsolissa Apexin ahtopainesäädin, Apexi EL series ahtopainemittari, pakolämpömittari+ ohjausyksikkö, Apexi Turbo timmer
Audi tt poljinpinnat+ lepuutustuki
Hifit:
Alpine CDE-9886R soitin
Alpine PXA-H100 DSP
DLS Nobelium 1 dis ja DLS R5A mid
Helix E40 ja Carpower 1/800 Digi
Comment