Nyt on niin hopea auto, että kattokaiteet paistaa silmään tuon värisinä. Eli kromiset vastaavat tilalle tai noihin kromaus...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 Avant rojektia
Collapse
X
-
Maalailin oman vakiomaskin kehyksen mustaksi kokeilumielessä ja itse kyllä sen ulkonäöstä hopeisessa A4:ssä tykkäsin kovasti. Paikalleen se ei kuitenkaan jäänyt juurikin tuon maalin kiinnipysymisongelman vuoksi. RS4-maski on nyt kiinni, mut pitäis jostain etsiä sitä teippiä kehyksen tummentamiseksi mitä jotkut ovat täälläkin käyttäneet - viitsisikö joku (Jape?) teipin merkin kaivella?
Comment
-
Jos nokalta jotakin tärkeää uupuu niin se on voimaa =) Ässän puskurin tuohon vois vaihtaa jos edukkaasti jostain vastaan kävelis. Tuota ei jaksa alkaa kyllä hitsaileen umpeen. Mikä perässä muistuttaa mersua? En ite ainakaan hoksaa?
Sopivaa teippiä saat mistä tahansa tarroja tekevästä mainostoimistosta tai vastaavasta. Tai sitten multa =)
Comment
-
Jep, tohon maskihommaan teippi itse asiassa onkin varmaan parempi ja helpompi ratkaisu kuin hionta ja maalaaminen. Teippaamiseen menee max 1h ja on kestänyt ainakin mulla vuodesta toiseen ihan siinä missä hyvin maalattu maski.
Perus mattimustaa mainosteippiä + puhallin + lasta = nätti maski.
Comment
-
Siisti kuin sika pienenä! Itse vaihdoin tuohon edelliseen Avanttiin In Pron kromatut kuoret ja ei ne kyllä mun mielestä halvoilta näyttäneen- tosin kyllähän ne maksokin 95 erkkii/par. Mites noi sisustan listat saa irti? Pitäs maalaa/verhota ne jotenki, kun joku italiaano on tilannut ton audin niillä vit....sin rumilla puusomisteilla. Joutu ihan väkisin maalaa sen keskiosan mustaks ku rupes häiritsee jalopuu paneloinnit... ovat muuten oikeeta puuta BTW.
Comment
-
Sisustan listat ovat kiinni kiinnikkeillä jotka lähtevät helposti irti toiselta puolelta esim. talttapää meisselillä vääntämällä. Otin omasta b5:sta jalopuulistat irti, vesihioin ja vein maalarille, saa vetäistä hopaksi ne. Ei ollut kova homma hioa listoja ja todella hyvän pinnan sai, ei tarvitse maalarin kuin vetäistä maali päälle. Kojelaudan listoissa oli kovin homma, joutuu purkamaan aika paljon mutta kyllä ne irti lähtee. Itse kans yllätyin että ovat todellakin oikeaa puuta eikä muovia niinkuin yleensä esim. ooppeleissa.
Comment
-
Joo Hötsiin piti keksiä jotain pikku ilkeyttä niin laittelin siinä sitten vähä teippiä. Tuntui herättävän huomiota ja jarruvalojen palamista liikenteessäkin :D
Niin joo ja olihan tuo muutenkin onnistunut reissu. Suomen mestaruus titteli tuli EMMA:n sound quality luokassa Pure Passive.
Comment
Comment