Emännälle sattui oho, hups ja B8:n nenä kääntyi poskelle.
Vakuutusyhtiön kanssa keskustelun ja markkinoiden tutkimisen jälkeen omistaja päätyi ottamaan kertsin autosta ja niin on talossa taas pikku projekti. Kuski tykkää autostaan, eikä samalla rahalla ole tarjolla oikein mitään järjellistä. Lisäksi laite on sellaisessa iässä ja kilometreissä, ettei kaksikilpisyydellä mahda olla juuri vaikutusta myyntiarvoon. Varsinkaan, kun sillä on tarkoitus ajaa itse seuraavat pari vuotta. Sattunut kopsu ei ollut kova, mutta dramaattisen näköinen.
A4 Avant quattro '10
Mäntärempattu 2.0 tfsi + S-Tronic, josta ainakin meca jo kertaalleen korjattu (siisteimmin vaihtava, joka omalle kohdalle on osunut)
Nahka-alcantara sporttipenkit + musta kattoverhoilu
B&O
MMI 3G High (muistaakseni), navilla
ajettu jo 322 tkm.
Tästä on noin vuosi sitten otettu ruosteet kiinni helmoista ja keulan pelleistä. Kuskin etusiipi taisi siinä yhteydessä vaihtua.
Uusiksi menee ensimmäisen siivouksen yhteydessä tehtyjen havaintojen perusteella puskurin kuori, ajovalot telineineen, repsikan etusiipi, konepeitto, radpack ja maski. Ajovalojen pesureiden kohtalo on vielä auki. Niiden kiinnitys täytyy tutkia. Itse pesurit on muuten toimivia, mutta niiden kiinnitys on pieninä paloina, kuten iso osa muuta kiinnikettä maskin takaa.
Aloitin siis siivoamalla irtosilpun ja yläkautta helposti irtoavia. Seuraavaksi osien metsästystä ja niitä odotellessa keula pukeille loppujen purkua varten.
Tässä kohtaa iso kiitos QHadille auton lavetoinnista Kouvolan marmorin rivistä takaisin kotipihaan.
Vakuutusyhtiön kanssa keskustelun ja markkinoiden tutkimisen jälkeen omistaja päätyi ottamaan kertsin autosta ja niin on talossa taas pikku projekti. Kuski tykkää autostaan, eikä samalla rahalla ole tarjolla oikein mitään järjellistä. Lisäksi laite on sellaisessa iässä ja kilometreissä, ettei kaksikilpisyydellä mahda olla juuri vaikutusta myyntiarvoon. Varsinkaan, kun sillä on tarkoitus ajaa itse seuraavat pari vuotta. Sattunut kopsu ei ollut kova, mutta dramaattisen näköinen.
A4 Avant quattro '10
Mäntärempattu 2.0 tfsi + S-Tronic, josta ainakin meca jo kertaalleen korjattu (siisteimmin vaihtava, joka omalle kohdalle on osunut)
Nahka-alcantara sporttipenkit + musta kattoverhoilu
B&O
MMI 3G High (muistaakseni), navilla
ajettu jo 322 tkm.
Tästä on noin vuosi sitten otettu ruosteet kiinni helmoista ja keulan pelleistä. Kuskin etusiipi taisi siinä yhteydessä vaihtua.
Uusiksi menee ensimmäisen siivouksen yhteydessä tehtyjen havaintojen perusteella puskurin kuori, ajovalot telineineen, repsikan etusiipi, konepeitto, radpack ja maski. Ajovalojen pesureiden kohtalo on vielä auki. Niiden kiinnitys täytyy tutkia. Itse pesurit on muuten toimivia, mutta niiden kiinnitys on pieninä paloina, kuten iso osa muuta kiinnikettä maskin takaa.
Aloitin siis siivoamalla irtosilpun ja yläkautta helposti irtoavia. Seuraavaksi osien metsästystä ja niitä odotellessa keula pukeille loppujen purkua varten.
Tässä kohtaa iso kiitos QHadille auton lavetoinnista Kouvolan marmorin rivistä takaisin kotipihaan.
Comment