tehdäänpä tästäkin tänne juttu, lyhytsellainen joka jatkuu joskus.
korissa sanomista, sekä tekniikassa.
Ahtimet särki tai jotain muuta.. sininen savu läsnä lämpimänä.
korissa pintaruostetta ympäriinsä, pahimmillaan takaovien alalaidassa jotka ovat kyllä nekin korjattavissa.
takapuskuri halki( korjattavissa)
takavaloissa sammalta sisällä :D
etulevyt erittäin kierot kaverit, ratti ravistaa aivan perkeleesti.
ollut ulkoruokinnassa kesätalvet 12vuotta.
jottei menisi aivan haukkumiseksi on tämä kuitenkin katsastettu 7.6.2022
Ensirekisteröinti Suomeen 2010
Siitähän tämä on kuitenkin hauska, kaikki on tallella. koneen hiilikuitu peitteet aina nokialaiseen käsinojassa.
tekniikka käytännössä vakio. zinramin 3" downpipet jollain virtaavilla kateilla. sekä jonkinsortin catbäk josta en mitään merkkejä löytänyt.
mittaristossa jonkinlainen lisänäyttö ylimmällä rivillä (öljynpaine, lämpö jotain laptimereitä, ahtopaine) mikään näistä ei kyllä mitään järkevää arvoa näytä.
alustana on luojatietää kuinkavanha kw3.
tälle nyt ei varsinaisesti ole olemassa sen suurempia suunnitelmia.
minulle oli pääasia saada hankittua itselleni tälläinen, varsinaisesti kun ei oikeen voi ruveta nettiautosta valitsemaan väriä ja varusteita, nyt tuli tälläinen.
muutenkaan suomenmaalla näitä ainakaan trafin mielestä montaa ole. saatikka mitä tapahtuu sitten jenkkilän iän täyttyessä muutaman vuoden päästä.
tämä saa levätä nyt hetken jos toisenkin olkoon tuo s4 testipossuna mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. harjotellaan sillä ennen tätä.
mutta vieläkään ei ole ostokrapulaa tullut. ajoin tämän reilun 200kilsaa kotiin tuossa elokuun alussa.
Alla videot akkukaukalolöydöistä, kavereista sekä mittaristosta :D
https://youtube.com/shorts/DSTfUGyTqYg
https://youtube.com/shorts/skvFX9dk7ho
https://youtu.be/ttkry8uv50M
korissa sanomista, sekä tekniikassa.
Ahtimet särki tai jotain muuta.. sininen savu läsnä lämpimänä.
korissa pintaruostetta ympäriinsä, pahimmillaan takaovien alalaidassa jotka ovat kyllä nekin korjattavissa.
takapuskuri halki( korjattavissa)
takavaloissa sammalta sisällä :D
etulevyt erittäin kierot kaverit, ratti ravistaa aivan perkeleesti.
ollut ulkoruokinnassa kesätalvet 12vuotta.
jottei menisi aivan haukkumiseksi on tämä kuitenkin katsastettu 7.6.2022
Ensirekisteröinti Suomeen 2010
Siitähän tämä on kuitenkin hauska, kaikki on tallella. koneen hiilikuitu peitteet aina nokialaiseen käsinojassa.
tekniikka käytännössä vakio. zinramin 3" downpipet jollain virtaavilla kateilla. sekä jonkinsortin catbäk josta en mitään merkkejä löytänyt.
mittaristossa jonkinlainen lisänäyttö ylimmällä rivillä (öljynpaine, lämpö jotain laptimereitä, ahtopaine) mikään näistä ei kyllä mitään järkevää arvoa näytä.
alustana on luojatietää kuinkavanha kw3.
tälle nyt ei varsinaisesti ole olemassa sen suurempia suunnitelmia.
minulle oli pääasia saada hankittua itselleni tälläinen, varsinaisesti kun ei oikeen voi ruveta nettiautosta valitsemaan väriä ja varusteita, nyt tuli tälläinen.
muutenkaan suomenmaalla näitä ainakaan trafin mielestä montaa ole. saatikka mitä tapahtuu sitten jenkkilän iän täyttyessä muutaman vuoden päästä.
tämä saa levätä nyt hetken jos toisenkin olkoon tuo s4 testipossuna mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. harjotellaan sillä ennen tätä.
mutta vieläkään ei ole ostokrapulaa tullut. ajoin tämän reilun 200kilsaa kotiin tuossa elokuun alussa.
Alla videot akkukaukalolöydöistä, kavereista sekä mittaristosta :D
https://youtube.com/shorts/DSTfUGyTqYg
https://youtube.com/shorts/skvFX9dk7ho
https://youtu.be/ttkry8uv50M
Comment