#4glyfe lähti Sakalle, sieltä 4äffä tilalle.
Tämä 4f ei ehkä ole niin hyvillä varusteilla, mitä aikaisempi 4f. Mutta varustelistaan oli kuitenkin ruksittu ilmajousitus, sähköinen takakontin avaus, kattoluukku, MMI navilla+puhelimella, bose, sähkösäädöt penkeissä (ei muisti), ratin sähköinen säätö, kaksivärinen nahkasisusta ns. sporttijakkaroilla, sadetunnistin, vetokoukku, S-line paketit yms..
Edellisten omistajien toimesta ratti vaihdettu, samoin vaihdevalitsin ja takalasin naarmutin poistettu.
Nyt ajokin mittarissa 248tkm
Minulle jäi kaupan yhteydessä 4geen molemmat 20" rengassetit, eli rotorit kesärenkailla ja peelerssit talvirenkailla. Sovitteilla sopivat hyvin 4f alle, ehkä vähän ylikoko, mutta menkööt nyt.
Auton mukana tuli myös yksi ylimääräinen 17" rengassetti kitkoilla, jonka voisin hävittää sopivaa korvausta vastaan.
Kun bongasin 4äffän liikkeessä ja kaupat alkoivat olemaan soviteltu kohdilleen. Tällöin agentti Kotkasta kävi koeponnistamassa auton vcds kanssa Porvoossa. Oikeastaan tämän myötä kaupat olikin taputeltu.
To do listakin on jo hahmottunut:
Parantaa jo tunnettusti kehnoa etunäkyvyyttä lisävalolla ja jonkin sortin retrofistauksella. Tällä foorumilla on varsin hyvät ohjeet toimien tekemiseen.
Erikoismoottorin kanssa lisätehon saattaminen esille. Ilmeisesti porkkis tai hänen jämynsä ovat jo autolle tehneetkin jotain, mutta tehdään lisää. Kuten 3bar map:in vaihdolla ja mahdollisesti hitupöntön fixaamisella.
Myllytys, fixaus maalipintaan. Muutama paikka saattaa tarvita ammattilasen apua.
Jokin fiksumpi systeemi musiikin toistoon kuin nykyinen bt-palikka. Ei ole ehkä se toimivin ratkaisu.
Sekä muuta pientä hifistelyä, mitä tässä ilmenee, kuten vcds leikki ajokorkeuden madaltamiseksi.
Tämä 4f ei ehkä ole niin hyvillä varusteilla, mitä aikaisempi 4f. Mutta varustelistaan oli kuitenkin ruksittu ilmajousitus, sähköinen takakontin avaus, kattoluukku, MMI navilla+puhelimella, bose, sähkösäädöt penkeissä (ei muisti), ratin sähköinen säätö, kaksivärinen nahkasisusta ns. sporttijakkaroilla, sadetunnistin, vetokoukku, S-line paketit yms..
Edellisten omistajien toimesta ratti vaihdettu, samoin vaihdevalitsin ja takalasin naarmutin poistettu.
Nyt ajokin mittarissa 248tkm
Minulle jäi kaupan yhteydessä 4geen molemmat 20" rengassetit, eli rotorit kesärenkailla ja peelerssit talvirenkailla. Sovitteilla sopivat hyvin 4f alle, ehkä vähän ylikoko, mutta menkööt nyt.
Auton mukana tuli myös yksi ylimääräinen 17" rengassetti kitkoilla, jonka voisin hävittää sopivaa korvausta vastaan.
Kun bongasin 4äffän liikkeessä ja kaupat alkoivat olemaan soviteltu kohdilleen. Tällöin agentti Kotkasta kävi koeponnistamassa auton vcds kanssa Porvoossa. Oikeastaan tämän myötä kaupat olikin taputeltu.
To do listakin on jo hahmottunut:
Parantaa jo tunnettusti kehnoa etunäkyvyyttä lisävalolla ja jonkin sortin retrofistauksella. Tällä foorumilla on varsin hyvät ohjeet toimien tekemiseen.
Erikoismoottorin kanssa lisätehon saattaminen esille. Ilmeisesti porkkis tai hänen jämynsä ovat jo autolle tehneetkin jotain, mutta tehdään lisää. Kuten 3bar map:in vaihdolla ja mahdollisesti hitupöntön fixaamisella.
Myllytys, fixaus maalipintaan. Muutama paikka saattaa tarvita ammattilasen apua.
Jokin fiksumpi systeemi musiikin toistoon kuin nykyinen bt-palikka. Ei ole ehkä se toimivin ratkaisu.
Sekä muuta pientä hifistelyä, mitä tässä ilmenee, kuten vcds leikki ajokorkeuden madaltamiseksi.
Comment