Terve! Ajattelin tänne ratustella hieman Audi projektistani jonka hommasin tuossa viime syksynä Saksasta.Aiemmin olen siis enemmänki Bmw merkkisiä moottoriajoneuvoja ruuvaillut joista parikin reipas 1000hp tuotetta löytyy pihasta.Pari vuotta tässä ajelin ensimmäisellä vanhemmalla 2006 S8 Audilla ja siitä sain potkun jatkaa tällä merkillä koska sen verran hyvät kyydit silläkin sai.
Myös toinen vanhanliiton kantti Audi coupe quattro vm85 löytyy jota hiljalleen täs vuosien varrella on yritetty työstää.Voin siitäkin projektitopicin laittaa.Kuva
Eli homma meni hieman pieleen jo alkuvaiheessa ku olin ostamassa yksityiseltä S8 mallia Mobilessa, mutta vaikka kuviakin tuli pällistelyä moneen kertaan niin ei niistä päässyt jyvälle sen vertaa että sieltä jatkettu A8 tulikin lavetilla pihaan ?.No koska halvalla sai niin en siitä mieltäni juuri pahoittanut vaan ajatus oli kumminkin hieman kutitella moottorista voimaa enemmän ulos niin vastaavaa osaa tähänkin CEUA moottoriin saa suht helposti.
Värin vaihto oli tiedossa jo ennen ostoa koska auto oli teipattu harmaaksi ja myyntikuvista näki että lommoja ja sattumia oli siellä täällä ympäri koria.Nyt tällä hetkellä ensitöiksi koria alettu hiomaan sekä uus takaluukku + muita pisteosia hommailtu .Tekniikkaan helpoimmat modaukset imu /pakopuolelle on muutettu hengittämään paremmin.
Eli 2,5" Rst imuputket K&N 100mm kartiosuodattimella jolle tein kotelon alumiinista
-2X3" Rst putkisto Simonssin yleisvaimentimilla ja Flowmaster kisakateilla
- Rs7+ hypridi ahtimet joissa +4mm isompi billet imusiipi
-22x10,5" 1av Zv9 Vanteet
-Ilma alusta modattu alemmas
Todo listalla on hommaamatta Dynospectrum Ds1 ohjelma,sille Flexfuel tunnistin ,sopivat polttoainelinjat ja laatikon ohjelmointi sekä
Autotech pumppujen päivitys männät. Koitan tänne muistaa päivitellä kun jotain näkyvää tapahtuu.
Ja neuvot yms vinkit on tervetulleita koska tästä merkistä ja mallista ei niin vahvaa tuntemusta itellä löydy.
Kuvia matkan varrelta löytyy: https://photos.app.goo.gl/3L2AbBzwQSLGVkE18
Myös toinen vanhanliiton kantti Audi coupe quattro vm85 löytyy jota hiljalleen täs vuosien varrella on yritetty työstää.Voin siitäkin projektitopicin laittaa.Kuva
Eli homma meni hieman pieleen jo alkuvaiheessa ku olin ostamassa yksityiseltä S8 mallia Mobilessa, mutta vaikka kuviakin tuli pällistelyä moneen kertaan niin ei niistä päässyt jyvälle sen vertaa että sieltä jatkettu A8 tulikin lavetilla pihaan ?.No koska halvalla sai niin en siitä mieltäni juuri pahoittanut vaan ajatus oli kumminkin hieman kutitella moottorista voimaa enemmän ulos niin vastaavaa osaa tähänkin CEUA moottoriin saa suht helposti.
Värin vaihto oli tiedossa jo ennen ostoa koska auto oli teipattu harmaaksi ja myyntikuvista näki että lommoja ja sattumia oli siellä täällä ympäri koria.Nyt tällä hetkellä ensitöiksi koria alettu hiomaan sekä uus takaluukku + muita pisteosia hommailtu .Tekniikkaan helpoimmat modaukset imu /pakopuolelle on muutettu hengittämään paremmin.
Eli 2,5" Rst imuputket K&N 100mm kartiosuodattimella jolle tein kotelon alumiinista
-2X3" Rst putkisto Simonssin yleisvaimentimilla ja Flowmaster kisakateilla
- Rs7+ hypridi ahtimet joissa +4mm isompi billet imusiipi
-22x10,5" 1av Zv9 Vanteet
-Ilma alusta modattu alemmas
Todo listalla on hommaamatta Dynospectrum Ds1 ohjelma,sille Flexfuel tunnistin ,sopivat polttoainelinjat ja laatikon ohjelmointi sekä
Autotech pumppujen päivitys männät. Koitan tänne muistaa päivitellä kun jotain näkyvää tapahtuu.
Ja neuvot yms vinkit on tervetulleita koska tästä merkistä ja mallista ei niin vahvaa tuntemusta itellä löydy.
Kuvia matkan varrelta löytyy: https://photos.app.goo.gl/3L2AbBzwQSLGVkE18
Comment