Viiden A4:n (B5, 2xB6, B7, B8) jälkeen ensimmäinen A6 minulle. Oikeastaan aiemmin ei ole kunnolla minkään mallikerran kutosta edes ajanut. Noh viime syksynä yllätti taas se perinteinen autokuume, ja C7 faceliftinä oli kiikarissa. Löytyikin sitten omiin tarpeisiin sopiva pirssi aika nopeasti ja kaupat siitä tehtiin.
Mukana tuli 18” kesäsetti + 17” talvisetti. 17” osoittautui niin veteläksi ajaa, joten alle vaihtui kesän 18” vanteet + misukan nastat, jotka vaihtui myöhemmin talvella OEM 20” rotoreihin. Alustaa säädettiin VDCS:llä matalemmalle alkuun, sitten vaihdoin säädettävät tangot alustan korkeusantureihin. Näppärää säätää auton korkeutta niistä, jopa renkaat paikallaan jos alle pääsee kunnolla.
Noh kesäksi piti tietty saada myös isommat vanteet ja mielessä oli jotain muuta kuin OEM-settejä. Tuleva kesä ajellaan Ferrari 458 takavanteilla x 4, eli joka nurkkaan 20x10.5”. Maalipinta sai hieman hellyyttä myös kevään korvilla, kiillotus ja pintaan Korrek Pro Quartz.
Monenlaista pikkujuttua tähän on mielessä, katellaan mitä saa aikaiseksi. Koukku tuli ainakin asenneltua, ja se odottelee viisaamman miehen sähköpuolen kytkennät ja koodaukset. Ite oon enemmän mekaanisen puolen kavereita. [emoji5]
- Moottori: CRTE 3.0 TDI + S-tronic
- Väri: Ibis White LY9C
- Sisusta: Musta nahka-alcantara
- Varustelu: Land of Quattro + Navi + ilma-alusta
- Rengastus kesä: Ferrari 458 (BBS RD481) 20x10.5 + 275/30/20 Michelin Pilot Sport
- Rengastus talvi: OEM Rotor 20x8.5” + 255/35/20 Nokian Hakkapeliitta 9
- Kori: Facelit C7 + S6/S-line etupuskuri, Maxton Design etulippa välillä paikallaan
- Lasit tummennettu Llumar 50-35%
- Jarrusatulat ja -kilvet maalattu kiiltävällä mustalla
- Sisävalot päivitelty ledeiksi
- Kilvet ilman eurotunnusta
Kuvia ostohetkeltä tähän päivään liitteenä.
Mukana tuli 18” kesäsetti + 17” talvisetti. 17” osoittautui niin veteläksi ajaa, joten alle vaihtui kesän 18” vanteet + misukan nastat, jotka vaihtui myöhemmin talvella OEM 20” rotoreihin. Alustaa säädettiin VDCS:llä matalemmalle alkuun, sitten vaihdoin säädettävät tangot alustan korkeusantureihin. Näppärää säätää auton korkeutta niistä, jopa renkaat paikallaan jos alle pääsee kunnolla.
Noh kesäksi piti tietty saada myös isommat vanteet ja mielessä oli jotain muuta kuin OEM-settejä. Tuleva kesä ajellaan Ferrari 458 takavanteilla x 4, eli joka nurkkaan 20x10.5”. Maalipinta sai hieman hellyyttä myös kevään korvilla, kiillotus ja pintaan Korrek Pro Quartz.
Monenlaista pikkujuttua tähän on mielessä, katellaan mitä saa aikaiseksi. Koukku tuli ainakin asenneltua, ja se odottelee viisaamman miehen sähköpuolen kytkennät ja koodaukset. Ite oon enemmän mekaanisen puolen kavereita. [emoji5]
- Moottori: CRTE 3.0 TDI + S-tronic
- Väri: Ibis White LY9C
- Sisusta: Musta nahka-alcantara
- Varustelu: Land of Quattro + Navi + ilma-alusta
- Rengastus kesä: Ferrari 458 (BBS RD481) 20x10.5 + 275/30/20 Michelin Pilot Sport
- Rengastus talvi: OEM Rotor 20x8.5” + 255/35/20 Nokian Hakkapeliitta 9
- Kori: Facelit C7 + S6/S-line etupuskuri, Maxton Design etulippa välillä paikallaan
- Lasit tummennettu Llumar 50-35%
- Jarrusatulat ja -kilvet maalattu kiiltävällä mustalla
- Sisävalot päivitelty ledeiksi
- Kilvet ilman eurotunnusta
Kuvia ostohetkeltä tähän päivään liitteenä.
Comment