Laitetaanpa nykyisestä käyttöharrasteesta hieman tarinaa esille.
Kohteena siis Audi A4 avant B8.5 vm -13. Moottorina 2.0 tfsi 162kw ja voima välitetään asfalttiin S-tronic vaihteiston ja quattro nelivedon turvin.
Auton hommasin talvella -18. Perus suomi liisari, eli varusteita ei juuri ole. Land of Quattro malli eli Sline ulkopaketti, sportti sisusta ja bt hf, siinä kaikki. Sline alusta vaihdettu sportti alustaan ja 18” kesävanteet pienentyneet 17” ilmeisesti tilausvaiheessa. Liekkö joku mökkitie/kivireki keissi taustalla vai mikä, mene ja tiedä. Tähän varuste asiaan on tarkoitus puuttua lähiaikoina ja retrofitata muutama itselle tärkeä varuste kun rahatilanne sen sallii.
Laitetaan tähän väliin hieman taustaa sekä rakentajasta että auton hankinnasta.
Tällä foorumilla on tullut hengattua jo muutama vuosi ja silloin tällöin on pyritty käymään kerhon tapahtumissakin mahdollisuuksien mukaan.
Kahden A4 avantin (B7 & B8) jälkeen sain päähänpiston käydä kokeilemassa minkäsorttista se ruoho on sielä aidan toisella puolella. Alla oli pari vuotta erään toisen saksalaismerkin pitkäkatto. Sitten alkoi lumisohjossa sudittelu maistua, noh, epämiellyttävältä ja alkoi tehdä mieli nelivetoa alle.
Jutun autoa kävin ensimmäisen kerran katsomassa Herttonimessä jo syksyllä -17, sain liikkeessä tutkia autoa rauhassa 20min ajan, myyjät vissiin tauolla, hiljainen lauantai päivä. Ehdin mm tarkastaa että takakontin verhoilujen alla ei ole orkkis vahvistinta piilossa eli autossa on ns tavalliset stereot. Ei pahempia käytönjälkiä, kyljet suorat ja sisusta ehjä. Siinä vaiheessa päätin kuitenkin että jatkan etsintää. Helmikuussa -18 ei vielä ollut kriteerejä täyttävää ehdokasta löytynyt ja tämä kyseinen peli oli siirtynyt eri pitäjään myyntiin. Päätin antaa autolle uuden mahdollisuuden, varsinaista vikaa autossa kun ei ollut. Varusteiden vähyys vain puistatti. Eikun rotsia naulakosta niskaan ja menoksi. Tällä kertaa sain jopa kontaktin myyjään, nopea tarkastus että lisää jälkiä autoon ei ole ilmestynyt, kaikki näytti olevan ok. Pihalla vallitsi kunnon lumikeli kun karautin myyntihallista testilenkille. Kuten arvata saattaa auto lunasti odotukset haasteellisessa ajokelissä ja eikun puumerkkiä soppariin, taas oli neliveto alla ja pahimmat talvikelit päällä, jee =)
Ensimmäinen vuosi auton kanssa oli haastava, mikään hanke ei oikein ottanut toteutuakseen ja kaikki vähän ahdisti. Autolla tuli vain ajeltua työmatkaa ja mitään motivaatiota jatkojalostamiseen ei ollut. Perus alusta ja vanteet tietenkin sekä rs-look maski löytivät paikkansa mutta ei sen kummempia. Tänä keväänä sain kuitenkin uuden motivaatiopiikin ja auto rakennettiin nykyiseen asuunsa, tästä iso kiitos mukana olleille. Auto olikin juuri esillä pääsiäisen ACS & TCS näyttelyssä.
Jos jaksoit lukea tänne asti niin Kiitos. Risut ja ruusut tervetulleita.
Jatkossa autolla on tarkoitus rullailla tapahtumissa ja jatkojalostaa entistä enemmän mieleiseksi. Joten pysykää kuulolla ja törmätään kauden tapahtumissa.
Kori:
-RS look maski, quattro badge
-S4 look peilinkuoret
-Maxton Design etulippa
-Maxton Design sivuhelmat
-Maxton Design takapuskurin levikkeet
-Maxton Desing kattospoileri
-Custom pakoputken ulostulot
-Kiiltävän musta takadiffuusori
Alusta, vanteet & renkaat
-AP Sportfahrwerke coiloverit
-Rotiform SPF 20X8.5 et 35 custom keskikupit
-Nexen Nfera 245/30R20
Sisusta
-Sline nahka/alcantara, sport ratti
-Kiiltävän musta mittaristonkehys
-Sisälistat teipattu 3M Gloss Blue
-S-tronic vaihdekepinnuppi
-LED sisävalot
Kohteena siis Audi A4 avant B8.5 vm -13. Moottorina 2.0 tfsi 162kw ja voima välitetään asfalttiin S-tronic vaihteiston ja quattro nelivedon turvin.
Auton hommasin talvella -18. Perus suomi liisari, eli varusteita ei juuri ole. Land of Quattro malli eli Sline ulkopaketti, sportti sisusta ja bt hf, siinä kaikki. Sline alusta vaihdettu sportti alustaan ja 18” kesävanteet pienentyneet 17” ilmeisesti tilausvaiheessa. Liekkö joku mökkitie/kivireki keissi taustalla vai mikä, mene ja tiedä. Tähän varuste asiaan on tarkoitus puuttua lähiaikoina ja retrofitata muutama itselle tärkeä varuste kun rahatilanne sen sallii.
Laitetaan tähän väliin hieman taustaa sekä rakentajasta että auton hankinnasta.
Tällä foorumilla on tullut hengattua jo muutama vuosi ja silloin tällöin on pyritty käymään kerhon tapahtumissakin mahdollisuuksien mukaan.
Kahden A4 avantin (B7 & B8) jälkeen sain päähänpiston käydä kokeilemassa minkäsorttista se ruoho on sielä aidan toisella puolella. Alla oli pari vuotta erään toisen saksalaismerkin pitkäkatto. Sitten alkoi lumisohjossa sudittelu maistua, noh, epämiellyttävältä ja alkoi tehdä mieli nelivetoa alle.
Jutun autoa kävin ensimmäisen kerran katsomassa Herttonimessä jo syksyllä -17, sain liikkeessä tutkia autoa rauhassa 20min ajan, myyjät vissiin tauolla, hiljainen lauantai päivä. Ehdin mm tarkastaa että takakontin verhoilujen alla ei ole orkkis vahvistinta piilossa eli autossa on ns tavalliset stereot. Ei pahempia käytönjälkiä, kyljet suorat ja sisusta ehjä. Siinä vaiheessa päätin kuitenkin että jatkan etsintää. Helmikuussa -18 ei vielä ollut kriteerejä täyttävää ehdokasta löytynyt ja tämä kyseinen peli oli siirtynyt eri pitäjään myyntiin. Päätin antaa autolle uuden mahdollisuuden, varsinaista vikaa autossa kun ei ollut. Varusteiden vähyys vain puistatti. Eikun rotsia naulakosta niskaan ja menoksi. Tällä kertaa sain jopa kontaktin myyjään, nopea tarkastus että lisää jälkiä autoon ei ole ilmestynyt, kaikki näytti olevan ok. Pihalla vallitsi kunnon lumikeli kun karautin myyntihallista testilenkille. Kuten arvata saattaa auto lunasti odotukset haasteellisessa ajokelissä ja eikun puumerkkiä soppariin, taas oli neliveto alla ja pahimmat talvikelit päällä, jee =)
Ensimmäinen vuosi auton kanssa oli haastava, mikään hanke ei oikein ottanut toteutuakseen ja kaikki vähän ahdisti. Autolla tuli vain ajeltua työmatkaa ja mitään motivaatiota jatkojalostamiseen ei ollut. Perus alusta ja vanteet tietenkin sekä rs-look maski löytivät paikkansa mutta ei sen kummempia. Tänä keväänä sain kuitenkin uuden motivaatiopiikin ja auto rakennettiin nykyiseen asuunsa, tästä iso kiitos mukana olleille. Auto olikin juuri esillä pääsiäisen ACS & TCS näyttelyssä.
Jos jaksoit lukea tänne asti niin Kiitos. Risut ja ruusut tervetulleita.
Jatkossa autolla on tarkoitus rullailla tapahtumissa ja jatkojalostaa entistä enemmän mieleiseksi. Joten pysykää kuulolla ja törmätään kauden tapahtumissa.
Kori:
-RS look maski, quattro badge
-S4 look peilinkuoret
-Maxton Design etulippa
-Maxton Design sivuhelmat
-Maxton Design takapuskurin levikkeet
-Maxton Desing kattospoileri
-Custom pakoputken ulostulot
-Kiiltävän musta takadiffuusori
Alusta, vanteet & renkaat
-AP Sportfahrwerke coiloverit
-Rotiform SPF 20X8.5 et 35 custom keskikupit
-Nexen Nfera 245/30R20
Sisusta
-Sline nahka/alcantara, sport ratti
-Kiiltävän musta mittaristonkehys
-Sisälistat teipattu 3M Gloss Blue
-S-tronic vaihdekepinnuppi
-LED sisävalot
Comment